Oferty, których kolejność prezentacji zależy od płatnej licytacji Partnerów Ceneo. Pozostałe oferty prezentowane są według ceny lub kryteriów sortowania wybranych przez użytkownika.
Hak do ciasta, Dodatkowe końcówki, Dodatkowe tarcze, Dodatkowe mieszadła, Misa, Rozdrabniacz, Maszynka do mięsa, Pokrywa ochronna, Tarcza do wiórek cienkich, Tarcza do krojenia/tarcia
Hak do ciasta, Dodatkowe tarcze, Wyciskacz do owoców cytrusowych, Dodatkowe mieszadła, Misa, Rozdrabniacz, Maszynka do mięsa, Pokrywa ochronna, Tarcza do krojenia/tarcia
Model
MUM58365
MUM58364
Cechy Produktów
głośność pracy
trwałość
wydajność
Opinie
Opinie kupujących
s...a Ocena:
5/5
Wystawiono
Robot przecudowny. Jestem zachwycona pracą z nim. Najbardziej zadowolona jestem z maszynki do miesa, ktora bardzo dobrze mieli. Wiadomo, ze na duze ilosci mielenia, to moze byc za mala maszynka, ale jak dla 4 osobowej rodziny wystarczajaca. Placki ziemniaczane, starte przez robot, wychodza bardzo dobre. Przystawki do ucierania ciast, ubijania biszkoptow bez zarzutu. Wyciskarka do cytrusow super, bardzo dobrze wyciska sok. Reszta elementow jeszcze do konca nie przetestowana, ale mysle, ze bedzie dobrze🙂Poprostu nie mam się do czego doczepic, jedynie, żałuję, ze wczesniej nie zakupilam robota.
czytaj więcej
k...1 Ocena:
5/5
Wystawiono
bardzo pomocny w kuchni/ ciasto na pizzę rewelacja
czytaj więcej
Agnieszka Ocena:
5/5
Wystawiono
Szkoda, że można dać tylko 5*. Osobiscie mum5 uzywam od 8 lat, teraz nadszedł czas na kupienie go mamie. Robot b dobrej jakosci, bez problemu ubije nawet jedno bialko, blender jak blender, kostkarka to hit! A maszynka do miesa zmieli wszystko (wiesz co jesz!) szybko i sprawnie! Co wazne, pasują do niej standardowe sitka, wiec jak ma sie odpowiedni rozmiar (akurat byly w domu) to dokupowac nie trzeba specjalnie. Polecam każdemu!
czytaj więcej
Marlena Ocena:
5/5
Wystawiono
Mam tego robota co prawda niespełna tydzień ale uwielbiam go już od pierwszego użycia. Działa bardzo dobrze, nie jest za głośny, składanie jest intuicyjne, a najlepsze jest to że części mogą być schowane do pokrowca i trzymane w misie.
Mam nadzieję że będzie mi służyć kilka lat 🙂
czytaj więcej
a...t Ocena:
5/5
Wystawiono
#opiniamotywowanapromocją . Wybierając Bosch Serie 4 MUM58364 sugerowałam się ilością akcesoriów w zestawie oraz wysoką oceną i pozytywnymi opiniami. Robot jest lekki, co pozwala go szybko schować. Akcesoria, pasują idealnie. Końcówki do mieszania są raczej lekkie i nie wyglądają na bardzo wytrzymałe, ale po kilkukrotnym użyciu jest wszystko ok.
czytaj więcej
a...k Ocena:
5/5
Wystawiono
Bardzo porządny sprzęt.
Wszystkie zadania wykonane perfekcyjnie.
Najczęściej używana nakładka do krojenia warzyw w kostkę.
Wszystkie warzywa surowe na zupe pięknie pokrojone, ale trzeba to robić na wyższych obrotach min. na 5.
Koniecznie potrzebne 2 misy, w tym zestawie jest jedna, warto od razu dokupić. Polecam
czytaj więcej
Oferty, których kolejność prezentacji zależy od płatnej licytacji Partnerów Ceneo. Pozostałe oferty prezentowane są według ceny lub kryteriów sortowania wybranych przez użytkownika.
Opis pojęć użytych w porównaniu
Moc
Moc w robotach kuchennych odnosi się do siły silnika. Wyższa moc oznacza lepszą wydajność w obróbce żywności. Modele o mocy 600-1000 W nadają się do większości zadań, takich jak siekanie, mieszanie i wyrabianie ciasta. Dla zadań wymagających dużej mocy, takich jak rozdrabnianie twardych składników, warto wybrać roboty kuchenne o mocy powyżej 1000 W.
Liczba poziomów obrotów
Liczba poziomów obrotów to parametr robota kuchennego, który informuje nas o tym, ile różnych poziomów obrotów ma dane urządzenie. Parametr ten jest uzależniony od mocy silnika. Najtańsze modele robotów kuchennych o małej mocy, będą posiadały tylko jeden poziom obrotów, a więc nie możemy kontrolować szybkości pracy. Nowe modele mogą posiadać od 2 do nawet 12 poziomów obrotów, co umożliwia różne funkcje urządzenia.
Sterowanie
Obejmuje przyciski, pokrętła lub panele dotykowe, które pozwalają na regulację prędkości, czasu pracy i trybów. Niektóre modele mają również sterowanie głosowe lub z aplikacji mobilnych, co ułatwia obsługę i dostosowanie urządzenia do potrzeb. Sterowanie jest kluczowym aspektem w gotowaniu i przygotowywaniu potraw.
Pojemność misy
Pojemność misy to jeden z parametrów robota kuchennego, który podawany jest litrach. Im większe posiłki przygotowujemy, tym większą pojemność misy powinniśmy wybrać. Dla mniejszych posiłków wystarczy misa o pojemności do 3 litrów, dla posiłków przygotowywanych dla większej liczy osób, będzie potrzebna misa o pojemności powyżej 3 litrów. Należy pamiętać, że im większa misa, tym więcej miejsca do przechowywania sprzętu potrzebujemy.
Funkcje
Roboty kuchenne wyposażone są w różnorodne funkcje, które ułatwiają przygotowywanie potraw. Popularne funkcje to programy, liczba prędkości, ochrona przez przegrzaniem czy nóżki antypoślizgowe.
Wyciskarka
Urządzenie do ekstrakcji soku z owoców, warzyw i innych składników. Działa poprzez delikatne miażdżenie składników, co pozwala na oddzielenie soku od miąższu. W odróżnieniu od sokowirówek, wyciskarki pracują z niższymi prędkościami obrotowymi, co pomaga zachować więcej składników odżywczych, enzymów i smaku soku. Są efektywne przy wyciskaniu soku z twardych warzyw, liściastych zielonych warzyw oraz owoców.
Sokowirówka
Funkcja do wytwarzania świeżych soków z owoców i warzyw. Działa poprzez rozdrabnianie surowców i oddzielanie soku od miąższu. Zazwyczaj posiada wirujący sitowaty element, który rozgniata składniki, a następnie przesącza sok przez sitko, oddzielając go od resztek.
Praca pulsacyjna
Praca pulsacyjna to jedna z funkcji dostępnych w robotach kuchennym. W tym trybie, urządzenie działa jedynie wtedy, gdy użytkownik naciska odpowiedni przycisk lub pokrętło. Robot wykonuje wtedy krótkie, pulsacyjne ruchy. Praca pulsacyjna jest przydatna, jeśli chcemy pokruszyć produkt lub kiedy jest on zbyt twardy. Możemy kontrolować stopień rozdrobnienia, a powolne praca w przypadku zbyt twardych produktów, chroni urządzenie przed przegrzaniem.
Blokada przy otwarciu pokrywy
Zabezpieczenie, które uniemożliwia uruchomienie urządzenia, gdy pokrywa jest otwarta. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa użytkownika, zapobiegając przypadkowym urazom lub wypadkom. Mechanizm blokady wyłącza funkcje robota kuchennego, gdy pokrywa jest podniesiona, uniemożliwiając dostęp do wirujących ostrzy lub innych ruchomych części, co minimalizuje ryzyko obrażeń podczas użytkowania urządzenia.
Podstawa antypoślizgowa
Część znajdująca się na dolnej powierzchni urządzenia, zaprojektowana w taki sposób, aby zapobiegać przypadkowemu przesuwaniu się urządzenia podczas pracy. Ta podstawa wykonana jest z materiałów o wysokim współczynniku tarcia, co zapewnia stabilność urządzenia na powierzchniach kuchennych. Dzięki temu zapobiega się ewentualnym wypadkom lub uszkodzeniom spowodowanym ruchem urządzenia podczas użytkowania.
Zabezpieczenie przed przeciążeniem
System zaprojektowany w celu ochrony urządzenia przed nadmiernym obciążeniem podczas pracy. Gdy urządzenie zostanie przeciążone, na przykład zbyt dużą ilością składników do przetworzenia, mechanizm ten aktywuje się, zatrzymując pracę urządzenia. Chroni to silnik i inne komponenty przed uszkodzeniami wynikającymi z nadmiernego wysiłku, co wydłuża żywotność urządzenia i zapewnia bezpieczeństwo użytkowania.
Zastosowane technologie
Obejmują różnorodne innowacje, takie jak systemy automatyzacji, wydajne silniki, czujniki do kontroli prędkości, funkcje programowalne, czy technologie zapewniające optymalne przetwarzanie żywności. To mogą być także innowacyjne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, oszczędności energii czy ergonomicznego projektowania, które wpływają na wydajność, trwałość i wygodę użytkowania urządzenia kuchennego.
Obudowa
Zewnętrzna powłoka ochronna, której głównym celem jest ochrona wnętrza urządzenia oraz zapewnienie stabilnego podparcia dla mechanizmów wewnętrznych. Może być wykonana z tworzyw sztucznych, stali nierdzewnej lub innego trwałego materiału. Oprócz ochrony, obudowa stanowi również element estetyczny, nadając urządzeniu odpowiedni wygląd i styl, pasujący do wyposażenia kuchni. Grubość i jakość materiału wpływają na trwałość i wytrzymałość całego urządzenia.
Długość przewodu
Odnosi się do rozmiaru kabla zasilającego, który łączy urządzenie z gniazdkiem elektrycznym. Decyduje o zakresie, w jakim można umieścić urządzenie w pobliżu źródła zasilania. Długość przewodu wpływa na elastyczność i wygodę użytkowania, umożliwiając swobodniejsze operowanie urządzeniem bez konieczności korzystania z przedłużaczy.
Regulacja obrotów
Regulacja obrotów pozwala dostosować prędkość obracania się noży lub mieszadeł do rodzaju i ilości przetwarzanych składników. Zapewnia większą kontrolę nad procesem przygotowywania potraw, umożliwiając precyzyjne mieszanie, siekanie, krojenie czy ubijanie składników. Dzięki tej funkcji użytkownik może łatwo osiągnąć pożądaną konsystencję i teksturę potraw.
Funkcja turbo
Opcja zapewniająca większą moc i szybkość pracy urządzenia. Dzięki tej funkcji urządzenie może pracować z intensywniejszym obrotem lub większą prędkością, co skutkuje szybszym i efektywniejszym przetwarzaniem składników spożywczych. Funkcja ta jest przydatna do szybkiego siekania, mieszania lub ubijania, umożliwiając szybsze przygotowywanie potraw.
Rodzaj
Roboty kuchenne to urządzenia do obróbki żywności. Dostępne są różne rodzaje, takie jak roboty kuchenne, planetarne, wielofunkcyjne i rozdrabniacze. Wybór rodzaju zależy od potrzeb i preferencji kulinarystycznych użytkownika.
Wykonanie kielicha
Wykonanie kielicha w robotach kuchennych i blenderach kielichowych może być plastikowe, szklane lub metalowe. Plastik jest lekki i wytrzymały, szkło zapewnia higienę i estetykę, a metal jest trwały i odporny na uszkodzenia. Każdy materiał ma swoje zalety, a wybór zależy od preferencji użytkownika i intencji użycia.
Załączone wyposażenie
Dodatkowe elementy dostarczane razem z urządzeniem podstawowym. Może to obejmować różne końcówki do obróbki, mieszania, siekania, ubijania, pudełka na przechowywanie, stojaki czy dodatkowe pojemniki. To uzupełnienie podstawowej funkcjonalności urządzenia, oferujące różnorodność w zastosowaniu i umożliwiające użytkownikom wykonywanie różnych zadań kuchennych.
Dbamy o Twoją prywatność, zapoznaj się z informacją:
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych w opisanych dalej celach, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.
Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych osobowych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Serwisie dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Ceneo.pl sp. z o.o., a w niektórych przypadkach (np. identyfikator internetowy, dane przeglądania) nasi partnerzy (130 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB” (126 partnerów).
Twoja zgoda jest dobrowolna i obejmuje przetwarzanie danych osobowych w celach: prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony, ułatwienia korzystania z naszych stron.
Zgoda obejmuje także wyszczególnione cele (wg standardu i klasyfikacji IAB Europe) dla Zaufanych Partnerów IAB: 1) Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich; 2) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam; 3) Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam; 4). Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam; 5) Tworzenie profili w celu personalizacji treści; 6) Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści; 7) Pomiar efektywności reklam; 8) Pomiar efektywności treści; 9) Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł; 10) Rozwój i ulepszanie usług; 11) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści, Cele specjalne: 12) Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów, 13) Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści, 14) Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich, Funkcje: 15) Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł, 16) Łączenie różnych urządzeń, 17) Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie, Funkcje specjalne: 18) Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji. Szczegółowo opisane są one w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: Dostosuj zgody.
W każdej chwili możesz ją cofnąć zmieniając jej ustawienia (opcje dostosowania zgody przy jej wyrażeniu dostępne są także z poziomu polityki cookies). Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Więcej informacji - o wykorzystywaniu przez nas plików cookies, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach z przetwarzania Twoich danych osobowych - w naszej polityce.
Dostosuj zgody
Dzięki plikom cookies i technologii pokrewnej (dalej: jako „pliki cookies”) poprawiamy funkcjonalność strony oraz wyświetlamy Ci treści, które lepiej odpowiadają na Twoje potrzeby i oczekiwania.
Udzielenie zgody na pliki cookies może się wiązać z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w tym w państwach leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, jak i z udostępnianiem ich do naszych partnerów oraz podmiotów z nimi współpracujących. Więcej informacji w naszej polityce.
Możesz w dowolnym momencie przejść do szczegółów i listy naszych partnerów (przycisk „>” przy każdej kategorii), jak i zaakceptować wszystkie lub wybrane kategorie (przesunięcie suwakiem).
Wybory, których dokonujesz w odniesieniu do celów i podmiotów (partnerów) wymienionych w tej informacji, są zapisywane w pliku cookie o nazwie „consentcookie” na maksymalny czas do 400 dni.
Wyrażam zgodę na:
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich także, aby poprawić działanie Ceneo. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie, zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Możemy je wykorzystywać także do przeprowadzania ankiet.
Niezbędne wykorzystywanie plików cookies
Pliki cookies instalowane zgodnie z ustawieniem Twojej przeglądarki, niezbędne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania serwisu i naszych usług – bez nich strona internetowa lub usługi, które oferujemy mogą nie działać prawidłowo. Nie możesz z nich zrezygnować z poziomu tej strony.
zawsze aktywne
Cele IAB TCF
Cele:
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich(113 partnerów)
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
Np.:
Większość celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu, wiąże się z przechowywaniem lub uzyskiwaniem dostępu do informacji z Twojego urządzenia użytkownika, gdy korzystasz z aplikacji lub odwiedzasz witrynę internetową. Na przykład dostawca lub wydawca mogą umieścić pliki cookie na Twoim urządzeniu, gdy po raz pierwszy odwiedzasz witrynę internetową. Chodzi o możliwość rozpoznania urządzenia podczas kolejnych wizyt (w ramach każdorazowego dostępu do określonych plików cookie).
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam(66 partnerów)
Reklamy prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).
Np.:
Producent samochodów chce promować swoje pojazdy elektryczne wśród świadomych ekologicznie użytkowników żyjących w mieście, po godzinach pracy. Reklama wyświetla się na stronie z powiązaną treścią (np. w związku z artykułem na temat działań dotyczacych zmian klimatycznych) po godzinie 18:30. Jest widoczna dla użytkowników, których nieprecyzyjna lokalizacja wskazuje na to, że znajdują się w strefie miejskiej.
Duży producent akwareli chce przeprowadzić kampanię reklamową online dotyczącą najnowszej gamy oferowanego asortymentu. Zależy mu na dywersyfikacji odbiorców i chce dotrzeć do jak największej liczby amatorów malarstwa i profesjonalnych artystów. Wolałby, aby reklama nie pojawiała się obok niedopasowanych treści, na przykład przy artykule dotyczacym tego, jak pomalowac dom. Wykrywana jest liczba wyświetleń reklamy. Podlega ona ograniczeniom, tak aby użytkownik nie oglądał jej zbyt często.
Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam(92 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania profilu odnoszącego się do Ciebie (który to profil może na przykład obejmować Twoje zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do pokazywania reklam, które wydają się bardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę Twoje możliwe zainteresowania.
Np.:
Jeśli przeczytałeś kilka artykułów o najlepszych akcesoriach rowerowych do kupienia, to informacja ta może zostać wykorzystana do stworzenia profilu o Tobie odnośnie do faktu, iż interesują Cię akcesoria rowerowe. Takiego profilu można użyć lub poprawić go później, w tej samej lub w innej witrynie bądź w aplikacji. Wszystko po to, żeby pokazać Ci reklamę konkretnej marki akcesoriów rowerowych. Jeśli spojrzysz również na konfigurator wyposażenia pojazdu w witrynie producenta samochodów luksusowych, informacja ta może zostać powiązania z tym, że interesujesz się rowerami. Rzecz w tym, aby udoskonalić Twój profil w oparciu o założenie, że interesujesz się luksusowym sprzętem rowerowy.
Firma odzieżowa chce wypromować nową linię ubrań dziecięcych najwyższej klasy. Nawiązuje kontakt z agencją, która obsługuje sieć sklepów odwiedzanych przez zamożnych klientów (np. eleganckich supermarketów). Firma odzieżowa prosi agencję o utworzenie profili młodych rodziców lub par, które prawdopodobnie są zamożne i mają od niedawna dzieci. Profile te mają być później wykorzystane do wyświetlania odpowiednich reklam w aplikacjach partnerów przeznaczonych dla młodych par.
Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam(85 partnerów)
Reklamy, ktore są Ci prezentowane w tym serwisie mogą być oparta na Twoich profilach reklamowych, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach (np. przesyłane formularze, przeglądane treści), możliwe zainteresowania i cechy osobiste.
Np.:
Sklep internetowy chce reklamować ograniczoną czasowo wyprzedaż butów do biegania. Sklep pragnie kierować reklamy do użytkowników, którzy wcześniej oglądali buty do biegania w aplikacji mobilnej. Technologie śledzące mogą być wykorzystywane do rozpoznawania, czy użytkownik wcześniej korzystał z aplikacji mobilnej do przeglądania butów do biegania. Chodzi o pokazanie odpowiednich reklam w aplikacji./ po to aby wyswietlic tobie odpowiednie technologie
Profil utworzony z myślą o spersonalizowanej reklamie w odniesieniu do osoby, która szuka akcesoriów rowerowych w witrynie internetowej, może zostać wykorzystany do wyświetlania odpowiedniej reklamy takich akcesoriów w aplikacji mobilnej innej organizacji.
Tworzenie profili w celu personalizacji treści(31 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści niezwiązane z reklamami) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w usłudze, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania Twojego profilu (który to profil może obejmować możliwe zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje ewentualne zainteresowania, na przykład poprzez dostosowanie kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze łatwiej było Ci znaleźć treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Przeczytałeś kilka artykułów na platformie mediów społecznościowych o tym, jak zbudować domek na drzewie. Informacje te mogą zostać dodane do Twojego profilu, aby oznaczyć Twoje zainteresowanie treściami związanymi z aktywnością na świeżym powietrzu oraz przewodnikami dla samouków (chodzi o umożliwienie personalizacji treści, tak aby na przykład w przyszłości wyświetlało Ci się więcej postów na blogach i artykułów na temat domków na drzewach czy drewnianych chatek w lesie).
Obejrzałeś trzy filmy na temat eksploracji przestrzeni kosmicznej w różnych aplikacjach telewizyjnych. Niezależna platforma informacyjna, z którą nie miałeś jeszcze do czynienia, tworzy profil oparty na dotychczasowych treściach przeglądanych przez Ciebie. Oznacza zatem eksplorację przestrzeni kosmicznej jako temat, który może Ci się wydać nteresujący w innych materiałach wideo.
Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści(27 partnerów)
Treści prezentowane w serwisie mogą być oparte na Twoich profilach spersonalizowanej treści, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w tym lub innym serwisie (bierze się pod uwagę przesyłane formularze, przeglądane treści itd.), możliwe zainteresowania i aspekty osobiste. Informacje te mogą zostać wykorzystane na przykład do dostosowania kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci przeglądanie właściwych (niereklamowych) treści odpowiadających Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Czytasz artykuły na temat wegetarianizmu na pewnej platformie mediów społecznościowych. Następnie zaczynasz korzystać z aplikacji kulinarnej niezależnej firmy. Profil utworzony na Twój temat na platformie mediów społecznościowych będzie wykorzystywany do prezentowania Ci przepisów wegetariańskich na ekranie powitalnym aplikacji kulinarnej.
Obejrzałeś trzy filmy o wioślarstwie w różnych witrynach internetowych. Niezależna platforma udostępniająca materiały wideo zarekomenduje Ci pięć innych filmów na temat wioślarstwa, które mogą Cię zainteresować podczas korzystania z aplikacji telewizyjnej – w oparciu o profil utworzony na Twój temat po odwiedzeniu przez Ciebie wspomnianych wcześniej witryn internetowych w celu obejrzenia filmów online.
Pomiar efektywności reklam(77 partnerów)
Informacje dotyczące tego, które reklamy są Ci pokazywane, jak również tego, jak na nie reagujesz, mogą pomóc określić, na ile dobrze zadziałała dana reklama na Ciebie lub inne osoby i czy cele reklamy zostały osiągnięte. Na przykład czy w ogóle widziałeś reklamę, czy ją na nią kliknąłeś, czy skłoniła to Ciebie do zakupu produktu lub odwiedzenia witryny internetowej itp. Jest to bardzo pomocne w zrozumieniu znaczenia kampanii reklamowych.
Np.:
Kliknąłeś reklamę dotyczącą rabatów Black Friday oferowanych przez sklep internetowy na witrynie internetowej wydawcy i dokonałeś zakupu produktu. Twoje kliknięcie zostanie powiązane z tym zakupem. Dokonany zostanie pomiar Twojej interakcji celem sprawdzenia, ile kliknięć reklamy doprowadziło do zakupu.
Jesteś jedną z niewielu osób, które kliknęły reklamę dotyczącą zniżki z okazji „międzynarodowego dnia uznania”, oferowanej przez sklep internetowy z prezentami w aplikacji wydawcy. Wydawca chce uzyskać odpowiednie raporty, aby dowiedzieć się, jak często Ty lub inni użytkownicy oglądali konkretne reklamy w aplikacji, a w szczególności tę dotyczącą „międzynarodowego dnia uznania”. Rzecz w tym, aby pomóc wydawcy i jego partnerom (np. agencjom) w optymalizacji lokowania reklam.
Pomiar efektywności treści(33 partnerów)
Informacje dotyczące prezentowanych Ci treści oraz Twoje reakcje na nie mogą zostać wykorzystane do określenia, czy (niereklamowe) treści dotarły – na przykład – do zamierzonych odbiorców i czy odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Pozwalają się dowiedzieć, czy przeczytałeś artykuł, obejrzałeś film, słuchałeś podcastu lub sprawdziłeś opis produktu, ile czasu spędziłeś, korzystając z serwisu, jakie witryny internetowe odwiedziłeś itp. Pomaga to poznać znaczenie (niereklamowych) pokazywanych Tobie treści.
Np.:
Przeczytałeś wpis na blogu o pieszej turystyce w aplikacji mobilnej wydawcy, po czym skorzystałeś z linku do polecanego i powiązanego postu. Twoja reakcja zostanie zarejestrowana, gdyż pozwala sądzić, że początkowy post dotyczący pieszych wędrówek był przydatny i udało się zainteresować Cię powiązanym postem. Odpowiednie wskaźniki zostaną zmierzone, aby dowiedzieć się, czy w przyszłości tworzyć więcej postów na temat pieszych wędrówek i gdzie je umieszczać na ekranie głównym aplikacji mobilnej.
Został Ci zaprezentowany materiał wideo o trendach modowych, ale przestałeś go oglądać po 30 sekundach. Ta informacja pozwala określić prawidłową długości przyszłych filmów o trendach modowych.
Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł(55 partnerów)
Można generować raporty na podstawie kombinacji zestawów danych (takich jak profile użytkowników, statystyki, badania rynku, dane analityczne) dotyczących reakcji użytkowników na treści reklamowe lub niereklamowe. Chodzi o identyfikację wspólnych cech (na przykład określenie, którzy odbiorcy docelowi są bardziej otwarci na kampanię reklamową lub treści danego typu).
Np.:
Właściciel księgarni internetowej chce, aby raporty handlowe pokazywały odsetek odwiedzających, którzy odwiedzili witrynę i opuścili ją, nic nie kupiwszy, osób, które odwiedziły witrynę i kupiły ostatnią autobiografię celebryty miesiąca, jak również średni wiek i rozkład dystrybucji poszczególnych kategorii wśród kobiet i mężczyzn. Dane związane z nawigacją przez Ciebie po witrynie i Twoimi cechami osobistymi są następnie wykorzystywane i łączone z innymi odpowiednimi informacjami w celu wygenerowania wspomnianych statystyk.
Reklamodawca chce lepiej poznać preferencje odbiorców, którzy wchodzą w interakcje z jego reklamami. Zleca więc instytutowi badawczemu porównanie cech charakterystycznych użytkowników, którzy zareagowali na reklamę z typowymi atrybutami użytkowników podobnych platform na różnych urządzeniach. Wypracowane porównanie uświadamia reklamodawcy, że odbiorcy jego reklam uzyskują do nich dostęp głównie za pośrednictwem urządzeń mobilnych i są to zwykle osoby w wieku od 45 do 60 lat.
Rozwój i ulepszanie usług(63 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie, np. odnoszące się do Twoich reakcji na reklamy lub treści, mogą być bardzo pomocne w ulepszaniu produktów i usług oraz tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o Twoje interakcje, typ odbiorców itp. Ten konkretny cel nie obejmuje tworzenia ani ulepszania profili czy identyfikatorów użytkowników.
Np.:
Platforma technologiczna współpracująca z dostawcą mediów społecznościowych zauważa wzrost liczby użytkowników aplikacji mobilnych i wyciąga wniosek – na podstawie profili użytkowników – że wielu z nich korzysta z połączeń mobilnych. Decyduje się na skorzystanie z nowej technologii dostarczania reklam sformatowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Są to reklamy o niskiej przepustowości, a jednocześnie bardzo wysokiej efektywności.
Reklamodawca poszukuje nowej metody wyświetlania reklam na nowym typie urządzenia konsumenckiego. W związku z tym gromadzi informacje dotyczące sposobów interakcji użytkowników z nowym urządzeniem. Chciałby dowiedzieć się, czy może zbudować nowy mechanizm wyświetlania reklam na urządzeniu tego rodzaju.
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści(14 partnerów)
Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danego filmu lub artykułu).
Np.:
Magazyn podróżniczy opublikował w swojej witrynie internetowej artykuł na temat nowych kursów online prowadzonych przez szkołę językową, ukierunkowanych na ułatwianie komunikacji w czasie podróży. Wpisy na blogu szkoły są umieszczane bezpośrednio w dolnej części strony. Dobiera się je na podstawie Twojej nieprecyzyjnej lokalizacji (na przykład wpisy na blogu wyjaśniające program kursów dotyczących języków innych niż język kraju, w którym się znajdujesz).
Aplikacja mobilna z wiadomościami sportowymi zaczęła publikować nową serię artykułów na temat ostatnich meczów piłkarskich. W każdym artykule są filmy (dostarczane przez niezależną platformę streamingową) z najciekawszymi fragmentami poszczególnych meczów. Jeżeli użytkownik przyspieszy jakiś film, może to oznaczać, że następny prezentowany materiał wideo powinien być krótszy.
Cele specjalne:
Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
(89 partnerów)
Twoje dane mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom (np. w odniesieniu do reklam i ich klikania przez boty) oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów. Dane te mogą być również wykorzystywane do korygowania wszelkich problemów, jakie mogą wystąpić u Ciebie, wydawcy lub reklamodawcy w związku z dostarczaniem treści i reklam oraz w związku z Twoją interakcją z treścią i reklamami.
Np.:
Pośrednik reklamowy dostarcza reklamy różnych reklamodawców do swojej sieci witryn partnerskich. Zauważa duży wzrost liczby kliknięć reklam odnoszących się do jednego reklamodawcy. Na podstawie danych dotyczących źródła kliknięć dochodzi do wniosku, że 80% kliknięć pochodzi od botów, a nie od ludzi.
Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści(81 partnerów)
Niektóre informacje (np. adres IP lub funkcje urządzenia) są wykorzystywane w celu zapewnienia technicznej zgodności treści lub reklam lub w celu ułatwienia przesyłania treści lub reklam do Twojego urządzenia.
Np.:
Kliknięcie łącza w artykule zwykle kieruje użytkownika na inną stronę lub część artykułu. Aby to osiągnąć, 1) przeglądarka wysyła żądanie na serwer połączony z witryną internetową, 2) serwer odpowiada („oto artykuł, o który prosiłeś”), korzystając z informacji technicznych automatycznie zawartych w żądaniu wysłanym przez urządzenie, aby prawidłowo wyświetlić informacje/ilustracje będące częścią żądanego artykułu. Technicznie rzecz biorąc, taka wymiana informacji jest niezbędna do dostarczenia treści wyświetlanych na ekranie.
Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich(71 partnerów)
Decyzje podejmowane przez użytkownika dotyczące celów i podmiotów wymienionych w niniejszym powiadomieniu są zapisane i udostępniane tym podmiotom w formie sygnałów cyfrowych (np. ciągu znaków). Jest to konieczne dla zapewnienia aby te podmioty i usługi respektowały podjęte przez użytkownika decyzje.
Np.:
Gdy użytkownik odwiedza witrynę internetową i ma wybór między wyrażeniem zgody lub odmową korzystania z profili w związku z przekazywaniem personalizowanych reklam, decyzja podjęta przez użytkownika w tym zakresie zostaje zapisana i przekazana dostawcom reklam, tak aby prezentowane reklamy były z nią zgodne.
Funkcje:
Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł(83 partnerów)
Informacje dotyczące aktywności użytkownika w usłudze mogą być łączone z innymi informacjami dotyczącymi użytkownika, pochodzącymi z różnych źródeł takich jak aktywność w innej usłudze online, korzystanie z karty lojalnościowej w sklepie lub odpowiedzi na pytania w ankiecie – w celach wyjaśnionych w niniejszym powiadomieniu.
Łączenie różnych urządzeń(80 partnerów)
W związku z celami opisanymi w niniejszym powiadomieniu można przypuszczać, że urządzenie użytkownika jest powiązane z innymi urządzeniami, które należą do użytkownika lub znajdują się w jego gospodarstwie domowym (na przykład gdy użytkownik loguje się do tej samej usługi zarówno na telefonie, jak i komputerze, ewentualnie korzysta z tego samego połączenia internetowego na obu urządzeniach).
Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie(84 partnerów)
Urządzenie użytkownika może odróżniać się od innych urządzeń na podstawie informacji, które automatycznie wysyła, uzyskując dostęp do internetu (na przykład na podstawie adresu IP połączenia internetowego lub rodzaju wykorzystywanej przeglądarki) – w celach określonych w niniejszym powiadomieniu.
Funkcje specjalne:
Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych(42 partnerów)
Za zgodą użytkownika do realizacji celów określonych w niniejszym powiadomieniu można wykorzystywać dokładną lokalizację użytkownika (mowa tu o promieniu nieprzekraczającym 500 metrów).
Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji(16 partnerów)
Za zgodą użytkownika może zostać wysłane żądanie o podanie określonych cech urządzenia użytkownika, które pozwolą na odróżnienie go od innych urządzeń (np. zainstalowane wtyczki i czcionki, rozdzielczość ekranu) – w związku z realizacją celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu.
Pliki cookies oraz informacje przetwarzane za ich pomocą pozwalają zapewnić użyteczny, bezpieczny serwis, wspierają jego poprawne działanie i ulepszanie, umożliwiają pomiary ruchu i analizy statystyk (także dla marketingu i skuteczności reklamy internetowej). Dzięki nim serwis i jego zawartość dostosowujemy do Twoich potrzeb, prezentując Ci treści i reklamy, które lepiej odpowiadają na Twoje oczekiwania.