Lodówka spełnia oczekiwania, dyspenser i kostkarka z opcją podłączenia lodówki do wody rewelacja. Bardzo ładny kolor . Jedyne co zastanawia to brak info gdzie została wyprodukowana w sklepach stacjonarnych jest info ze lodówka została wyprodukowana w Polsce😀 a w tej same napisy po koreańsku 🙃🙃
czytaj więcej
s patrycja2304 Ocena:
5/5
Wystawiono
Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Lodowka prezentuje się świetnie, pasuje do naszej nowoczesnej kuchni. Na frontach nie pozostają odciski palców co jest ogromnym plusem przy małych dzieciach. Kolor idealnie pasuje do grafitowego piekarnika i kuchenki mikrofalowej Samsunga, więc całość na jednej ścianie prezentuje się spójnie. W środku jest bardzo pojemna, rozmieszczenie półek ok, w końcu nie muszę upychać rzeczy jedna na drugą, tylko wszystko ma swoje miejsce. Duży plus za dystrybutor wody, pijemy jej bardzo dużo i już nie musimy kupować wody w butelkach. Pracuje cicho, i na tym nam zależało bo mamy kuchnię otwartą na salon. Podsumowując zakup był bardzo udany i mogę z czystym sumieniem polecić ten model.
#prezentdlawygody
czytaj więcej
k...n Ocena:
5/5
Wystawiono
Zgodny z opisem, super się prezentuje.
czytaj więcej
MARCIN_BO Ocena:
5/5
Wystawiono
RAZEM Z MĘŻEM DŁUGO SZUKALIŚMY LODÓWKI, KTÓRA SPEŁNIŁABY NASZE OCZEKIWANIA , OSTATECZNIE ZDECYDOWALIŚMY SIĘ NA KUPNO LODÓWKO-ZAMRAŻARKI DWUDRZWIOWEJ FIRMY SAMSUNG MODEL RS68A8840B1/EF. JEST ELEGANCKA I PIĘKNIE PREZENTUJE SIĘ W NASZEJ KUCHNI. PRZEDE WSZYSTKIM SPEŁNIŁA NASZE OCZEKIWANIA PONIEWAŻ LODÓWKA ORAZ ZAMRAŻARKA POSIADA DUŻĄ POJEMNOŚĆ . PODCZAS PRACY JEST BARDZO CICHA. SPRZĘT POSIADA SUPER FUNKCJĘ KOSTKARKI Z PODŁĄCZENIEM DO WODY , DZIĘKI TEMU ROZWIĄZANIU MAMY CIĄGŁY DOSTĘP DO KOSTEK LODU ORAZ MOŻEMY NAPIĆ SIĘ SCHŁODZONEJ WODY . BARDZO SERDECZNIE POLECAMY !!!!!! #prezentdlawygody
czytaj więcej
Dariusz Ocena:
5/5
Wystawiono
zgodnie z opisem
czytaj więcej
p...8 Ocena:
4,5/5
Wystawiono
Lodówka Samsung RS68A8840B1.
Zalety:
- jest cicha;
- dosyć pojemna;
- podłączenie bezpośrednio do kranu z wodą, woda i kostki lodu dostępne są zawsze, nic nie trzeba uzupełniać;
- duże uchwyty w drzwiach;
Wady:
- mała ilość półek;
- brak możliwości regulacji półek;
- mało dodatkowych elementów, typu szufladki, pojemniki, uchwyty;
- wystaje zdecydowanie ponad standardową zabudowę – tj. drzwi i około 6 cm;
- super ciężka do wniesienia do domu;
- bardzo łatwo powstają zagniecenia na drzwiach;
#PrezentDlaWygody
czytaj więcej
Podsumowanie
Liczba punktów
13/15
14/15
Opis pojęć użytych w porównaniu
Rodzaj
Mogą to być lodówki wolnostojące, z zamrażarką na górze lub na dole, side-by-side (z dwiema drzwiami obok siebie), chłodziarko-zamrażarki, czy lodówki do zabudowy. Wybór rodzaju zależy od preferencji użytkownika oraz dostępnej przestrzeni w kuchni. Różne rodzaje lodówek oferują różne poziomy pojemności, funkcji i układów wnętrza.
Ilość agregatów
Ilość agregatów - parametr określający ilość agregatów zastosowanych w danym modelu lodówki. W urządzeniu z jednym agregatem, jest on odpowiedzialny za chłodzenie w zamrażarce i chłodziarce jednocześnie. W przypadku dwóch agregatów, każdy z nich odpowiada za inną część lodówki. Dzięki temu można niezależnie regulować temperaturę, zarówno w chłodziarce, jak i zamrażarce, a nawet wyłączyć jedno urządzenie. Dwa agregaty zapewniają większą wydajność, ale również zwiększają koszty eksploatacji.
Ilość termostatów
Ilość termostatów to parametr lodówki, określający ile termostatów posiada dany model lodówki. Zazwyczaj lodówki mają od 1 do 3 termostatów, im jest ich więcej, tym bardziej swobodnie można zmieniać ustawienia różnych części lodówki. Jeden termostat zasila całe urządzenie i nie mamy możliwości dostosowania ustawień. Dwa termostaty, jeden dla chłodziarki i jeden dla zamrażarki, pozwalają np, wyłączyć całkowicie zamrażarkę, gdy jej nie używamy.
Klasa klimatyczna
Określa, w jakich warunkach urządzenie będzie działać efektywnie. Oznaczenia, takie jak N, ST, SN, lub T, wskazują na zakres temperatur otoczenia, w którym urządzenie zapewnia optymalne działanie. Na przykład, klasa N (od +16°C do +32°C) jest odpowiednia dla normalnych warunków klimatycznych w mieszkaniach. Klasy ST (od +16°C do +38°C), SN (od +10°C do +32°C) i T (od +16°C do +43°C) są dedykowane do bardziej wymagających warunków, na przykład w garażach lub pomieszczeniach nieogrzewanych.
Klasa zamrażania
Oznaczenie poziomu zdolności do zamrażania żywności. Skala klas kształtuje się od 1 do 4, przy czym klasa 4 oznacza najniższą zdolność zamrażania, a klasa 1 - najwyższą. Wyższa klasa zapewnia szybsze i bardziej efektywne zamrażanie, co jest istotne dla zachowania jakości żywności. Wybór klasy zależy od potrzeb użytkownika i ilości przechowywanych produktów mrożonych.
Poziom hałasu
Poziom hałasu lodówki to parametr podawany w decybelach, który zgodnie z rozporządzeniem unijnym, musi znaleźć się na etykiecie każdej lodówki. Określa on poziom hałasu jaki emituje urządzenie podczas swojej pracy. Im niższy parametr, ty ciszej pracuje lodówka. Poziom hałasu dla lodówek wynosi od 29 dB do 65 dB. Lodówki emitujące hałas poniżej 40 dB są określane mianem cichych urządzeń.
Sterowanie
Odnosi się do sposobu regulacji temperatury i ustawień urządzenia. Może to być elektroniczne, mechaniczne, czy też oparte na aplikacji mobilnej. Wybór zależy od modelu i preferencji użytkownika. Sterowanie elektroniczne oferuje precyzyjną kontrolę temperatury i dodatkowe funkcje, a sterowanie mechaniczne jest prostsze w obsłudze.
Wymuszony obieg powietrza
Wymuszony obieg powietrza to jedna z dodatkowych funkcji w nowoczesnych modelach lodówek. Komora chłodnicza posiada dodatkowe wentylatory, które wymuszają obieg powietrza wewnątrz chłodziarki. Powoduje to równomierne rozprowadzenie powietrza na wszystkich półkach, oprócz tych, które pozwalają na osobne ustawienia temperatury. Po otwarciu i zamknięciu lodówki, wymuszony obieg szybciej rozprowadza chłodne powietrze po produktach, dzięki czemu pozostają dłużej świeże i przydatne do spożycia.
Zastosowane technologie
Obejmują systemy chłodzenia, regulację wilgotności, oświetlenie LED, wyświetlacze, kontrole temperatury, czy systemy alarmowe. Te innowacje pozwalają na lepsze przechowywanie żywności, zmniejszenie zużycia energii oraz zwiększenie komfortu użytkowników. Technologie takie jak No Frost, Inverter Compressor czy aplikacje mobilne zapewniają inteligentne i efektywne zarządzanie lodówką.
Zdolność utrzymywania temperatury [h]
Zdolność utrzymywania temperatury [h] przez lodówkę - jest to parametr określający przez jaki okres czasu lodówka posiada zdolność utrzymania niskiej temperatury bez zasilania. Parametr ten jest wyrażony w godzinach i im więcej godzin tym lepiej. Funkcja utrzymywania temperatury jest przydatna podczas wszelkich awarii elektrycznych lub przerw w dostawie prądu. Dzięki niej produkty spożywcze, które przechowujemy w lodówce pozostaną świeże.
Zdolność zamrażania [kg/24h]
Zdolność zamrażania to parametr zamrażarki w lodówce, który podawany jest kilogramach na dobę(kg/24h). Mówi on o tym, ile kilogramów świeżej żywności zamrażarka skutecznie zamrozi w ciągu jednej doby. Zamrażarki, które są częścią lodówek, posiadają zdolność zamrażania od 2kg/24h do nawet 18kg/24h. Im większe zapasy chcemy zrobić i im więcej produktów do zamrożenia kupujemy, tym większą zdolność zamrażania powinna mieć lodówka.
Zużycie energii [kWh/rok]
Zużycie energii [kWh/rok] to parametr podawany dla lodówki, który informuje nas o tym, ile średnio rocznie energii pobierze urządzenie. Określa się to w normalnych warunkach w cyklu 24 godzinnym. Im mniej wynosi ten parametr, tym bardziej energooszczędne jest urządzenie. Rzeczywiste zużycie energii jest uzależnione od tego, w jaki sposób dane gospodarstwo domowe użytkuje lodówkę, np. jakie stosuje ustawienia chłodzenia.
Pojemność całkowita
Ogólna przestrzeń dostępna w urządzeniu, mierzona w litrach lub stopkach sześciennych. Obejmuje zarówno przestrzeń chłodziarki, jak i zamrażarki. Wybór zależy od potrzeb użytkownika i ilości przechowywanej żywności. Lodówki o większej pojemności pozwalają na przechowywanie większych ilości produktów, co jest istotne dla rodzin i osób, które często robią większe zakupy spożywcze.
Pojemność użytkowa zamrażarki
Pojemność zamrażarki to jeden z parametrów lodówki, który określa jaka jest pojemność zamrażarki w danym modelu lodówki. Parametr podawany jest w litrach, a jego wartość jest uzależniona od wymiarów lodówki. Im jest ona większa, tym większa pojemność zamrażarki i tym więcej produktów do zamrożenia w niej zmieścimy. Pojemność zamrażarki powinna być dostosowana do potrzeb gospodarstwa domowego, ilości osób i ilości zapasów przechowywanych w zamrażarce.
Pojemność użytkowa chłodziarki
Pojemność chłodziarki - wskazuje ile litrów żywności jest w stanie pomieścić chłodziarka. Pojemność ma bezpośrednie przełożenie na zużycie energii, im jest ona większa tym większe zużycie energii.
Wysokość
Wysokość lodówki to jej wymiar mierzony od podstawy do górnej krawędzi. Parametr ten pomaga dopasować urządzenie do dostępnej przestrzeni w kuchni oraz określa jego pojemność i układ wnętrza. Lodówki mogą mieć różne wysokości – od kompaktowych modeli podblatowych po wysokie lodówki wolnostojące i wielodrzwiowe.
Głębokość
Odległość od przedniej do tylnej ścianki urządzenia. To ważny wymiar podczas planowania zabudowy kuchennej i wyboru urządzenia, aby pasowało do dostępnej przestrzeni. Różne modele mają różne głębokości, co wpływa na możliwość umieszczenia ich w określonym miejscu.
Szerokość
Odległość między lewą a prawą krawędzią urządzenia. To ważny wymiar, który wpływa na możliwość umieszczenia urządzenia w kuchni lub innym miejscu. Istnieją różne standardowe szerokości dostępne na rynku, co pozwala na wybór modelu odpowiedniego dla dostępnej przestrzeni.
Liczba drzwi zewnętrznych
Określa, ile zewnętrznych klap, paneli lub drzwi ma urządzenie. Standardowe lodówki mają jedne drzwi zewnętrzne, ale istnieją także modele z dwiema klapami (francuskie drzwi) lub side-by-side z dwoma drzwiami obok siebie.
Dodatkowe wyposażenie
Dodatkowe funkcje lub akcesoria, które mogą usprawnić korzystanie z urządzenia. To może obejmować pojemniki na jajka, pojemniki na owoce i warzywa, strefy chłodzenia, uchwyty na butelki, lodówki na wino, lub systemy filtrujące wodę. Wybór zależy od preferencji użytkownika i potrzeb w kuchni. Dodatkowe wyposażenie zwiększa funkcjonalność i organizację przechowywanej żywności.
Ilość szuflad w zamrażarce
Ilość szuflad w zamrażarce to parametr informujący o ilości szuflad w zamrażarce danego modelu lodówki. Standardowo zamrażarki mają 2 lub trzy szuflady, ale w nowszych urządzeniach, np. dwudrzwiowych szuflad może być więcej. Większa ilość szuflad pozwoli lepiej zorganizować produkty spożywcze w zamrażarce, ułożyć oddzielnie mięso i ryby, a także inne grupy produktów. Dzięki temu łatwiej później odnaleźć mrożonkę, której potrzebujemy.
Liczba półek
Liczba poziomych płaskich powierzchni, na których można przechowywać żywność. To istotny parametr wpływający na organizację przestrzeni w lodówce. Więcej półek oznacza więcej miejsc do przechowywania i lepszą organizację żywności. Lodówki oferują różne konfiguracje i dostosowane do różnych potrzeb użytkowników.
Balkoniki w chłodziarce
Balkoniki w chłodziarce to element wyposażenia lodówki, który ułatwia organizację produktów wewnątrz chłodziarki. Znajdują się one na drzwiach urządzenia i często można je dowolnie regulować, zgodnie z naszymi preferencjami. Dzięki temu mamy dostęp do żywności zawsze, gdy tego potrzebujemy. Standardowe balkoniki, które znajdziemy w chłodziarce, różnią się między sobą głębokością, co pozwala na umieszczenie na nich produktów różnej wysokości.
Klasa emisji hałasu
Wskazuje na poziom generowanego dźwięku podczas pracy urządzenia. Skale podziału różnią się w zależności od producenta, ale zazwyczaj oznaczają one, że niższa klasa emisji hałasu jest związana z cichszym urządzeniem. Wybór klasy zależy od preferencji użytkownika i poziomu komfortu akustycznego w kuchni lub innym miejscu, w którym urządzenie jest użytkowane.
Klasa energetyczna
Zgodnie z rozporządzeniem Komisji Europejskiej od marca 2021 r. na nowych produktach AGD i RTV pojawiły się zmienione etykiety energetyczne oparte na prostszej skali (od A do G). Na etykietach znajdują się też kody QR, które kierują do internetowej karty produktu w bazie EPREL. Nowe etykiety mogą również zawierać ikony z użytecznymi informacjami o pojemności lub wymiarach produktu, o poziomie hałasu lub zużyciu wody.
Położenie zamrażarki
Położenie zamrażarki w lodówkach to lokalizacja tego obszaru w urządzeniu. Może to być na górze (zamrażarka na górze), na dole (zamrażarka na dole), lub bocznie (side-by-side). Wybór zależy od preferencji użytkownika. Zamrażarka na górze ułatwia dostęp do produktów w chłodziarce, zamrażarka na dole pozwala na łatwiejszy dostęp do zamrożonych produktów, a modele side-by-side mają oddzielne sekcje na chłodzenie i zamrażanie.
Sposób odszraniania chłodziarki
Sposób odszraniania chłodziarki to jedna z funkcji lodówki, która mówi o tym, w jaki sposób następuje odszranianie komory chłodniczej. Głównie stosowane technologie odszraniania w lodówkach to automatyczne odszranianie i system No Frost. Dzięki nim, na ściankach urządzenia nie tworzy się szron, który może też przekształcić się w lód. Nie jest konieczne rozmrażanie lodówki, co bardzo ułatwia jej użytkowanie.
Sposób odszraniania zamrażaki
Sposób odszraniania zamrażarki to jedna z funkcji lodówki, która mówi nam o tym, w jaki sposób następuje odszranianie zamrażarki. Stosowane technologie odszraniania zamrażarek to: automatyczne odszranianie, system No Frost i Twin Tech. Dzięki nim w zamrażarce nie osadza się szron i nie jest konieczne jej manualne odmrażanie. Bardzo ułatwia to korzystanie z urządzenia, wystarczy je tylko myć dla zachowania higieny.
Dbamy o Twoją prywatność, zapoznaj się z informacją:
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych w opisanych dalej celach, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.
Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych osobowych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Serwisie dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Ceneo.pl sp. z o.o., a w niektórych przypadkach (np. identyfikator internetowy, dane przeglądania) nasi partnerzy (130 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB” (126 partnerów).
Twoja zgoda jest dobrowolna i obejmuje przetwarzanie danych osobowych w celach: prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony, ułatwienia korzystania z naszych stron.
Zgoda obejmuje także wyszczególnione cele (wg standardu i klasyfikacji IAB Europe) dla Zaufanych Partnerów IAB: 1) Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich; 2) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam; 3) Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam; 4). Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam; 5) Tworzenie profili w celu personalizacji treści; 6) Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści; 7) Pomiar efektywności reklam; 8) Pomiar efektywności treści; 9) Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł; 10) Rozwój i ulepszanie usług; 11) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści, Cele specjalne: 12) Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów, 13) Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści, 14) Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich, Funkcje: 15) Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł, 16) Łączenie różnych urządzeń, 17) Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie, Funkcje specjalne: 18) Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji. Szczegółowo opisane są one w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: Dostosuj zgody.
W każdej chwili możesz ją cofnąć zmieniając jej ustawienia (opcje dostosowania zgody przy jej wyrażeniu dostępne są także z poziomu polityki cookies). Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Więcej informacji - o wykorzystywaniu przez nas plików cookies, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach z przetwarzania Twoich danych osobowych - w naszej polityce.
Dostosuj zgody
Dzięki plikom cookies i technologii pokrewnej (dalej: jako „pliki cookies”) poprawiamy funkcjonalność strony oraz wyświetlamy Ci treści, które lepiej odpowiadają na Twoje potrzeby i oczekiwania.
Udzielenie zgody na pliki cookies może się wiązać z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w tym w państwach leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, jak i z udostępnianiem ich do naszych partnerów oraz podmiotów z nimi współpracujących. Więcej informacji w naszej polityce.
Możesz w dowolnym momencie przejść do szczegółów i listy naszych partnerów (przycisk „>” przy każdej kategorii), jak i zaakceptować wszystkie lub wybrane kategorie (przesunięcie suwakiem).
Wybory, których dokonujesz w odniesieniu do celów i podmiotów (partnerów) wymienionych w tej informacji, są zapisywane w pliku cookie o nazwie „consentcookie” na maksymalny czas do 400 dni.
Wyrażam zgodę na:
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich także, aby poprawić działanie Ceneo. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie, zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Możemy je wykorzystywać także do przeprowadzania ankiet.
Niezbędne wykorzystywanie plików cookies
Pliki cookies instalowane zgodnie z ustawieniem Twojej przeglądarki, niezbędne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania serwisu i naszych usług – bez nich strona internetowa lub usługi, które oferujemy mogą nie działać prawidłowo. Nie możesz z nich zrezygnować z poziomu tej strony.
zawsze aktywne
Cele IAB TCF
Cele:
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich(113 partnerów)
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
Np.:
Większość celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu, wiąże się z przechowywaniem lub uzyskiwaniem dostępu do informacji z Twojego urządzenia użytkownika, gdy korzystasz z aplikacji lub odwiedzasz witrynę internetową. Na przykład dostawca lub wydawca mogą umieścić pliki cookie na Twoim urządzeniu, gdy po raz pierwszy odwiedzasz witrynę internetową. Chodzi o możliwość rozpoznania urządzenia podczas kolejnych wizyt (w ramach każdorazowego dostępu do określonych plików cookie).
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam(66 partnerów)
Reklamy prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).
Np.:
Producent samochodów chce promować swoje pojazdy elektryczne wśród świadomych ekologicznie użytkowników żyjących w mieście, po godzinach pracy. Reklama wyświetla się na stronie z powiązaną treścią (np. w związku z artykułem na temat działań dotyczacych zmian klimatycznych) po godzinie 18:30. Jest widoczna dla użytkowników, których nieprecyzyjna lokalizacja wskazuje na to, że znajdują się w strefie miejskiej.
Duży producent akwareli chce przeprowadzić kampanię reklamową online dotyczącą najnowszej gamy oferowanego asortymentu. Zależy mu na dywersyfikacji odbiorców i chce dotrzeć do jak największej liczby amatorów malarstwa i profesjonalnych artystów. Wolałby, aby reklama nie pojawiała się obok niedopasowanych treści, na przykład przy artykule dotyczacym tego, jak pomalowac dom. Wykrywana jest liczba wyświetleń reklamy. Podlega ona ograniczeniom, tak aby użytkownik nie oglądał jej zbyt często.
Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam(92 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania profilu odnoszącego się do Ciebie (który to profil może na przykład obejmować Twoje zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do pokazywania reklam, które wydają się bardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę Twoje możliwe zainteresowania.
Np.:
Jeśli przeczytałeś kilka artykułów o najlepszych akcesoriach rowerowych do kupienia, to informacja ta może zostać wykorzystana do stworzenia profilu o Tobie odnośnie do faktu, iż interesują Cię akcesoria rowerowe. Takiego profilu można użyć lub poprawić go później, w tej samej lub w innej witrynie bądź w aplikacji. Wszystko po to, żeby pokazać Ci reklamę konkretnej marki akcesoriów rowerowych. Jeśli spojrzysz również na konfigurator wyposażenia pojazdu w witrynie producenta samochodów luksusowych, informacja ta może zostać powiązania z tym, że interesujesz się rowerami. Rzecz w tym, aby udoskonalić Twój profil w oparciu o założenie, że interesujesz się luksusowym sprzętem rowerowy.
Firma odzieżowa chce wypromować nową linię ubrań dziecięcych najwyższej klasy. Nawiązuje kontakt z agencją, która obsługuje sieć sklepów odwiedzanych przez zamożnych klientów (np. eleganckich supermarketów). Firma odzieżowa prosi agencję o utworzenie profili młodych rodziców lub par, które prawdopodobnie są zamożne i mają od niedawna dzieci. Profile te mają być później wykorzystane do wyświetlania odpowiednich reklam w aplikacjach partnerów przeznaczonych dla młodych par.
Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam(85 partnerów)
Reklamy, ktore są Ci prezentowane w tym serwisie mogą być oparta na Twoich profilach reklamowych, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach (np. przesyłane formularze, przeglądane treści), możliwe zainteresowania i cechy osobiste.
Np.:
Sklep internetowy chce reklamować ograniczoną czasowo wyprzedaż butów do biegania. Sklep pragnie kierować reklamy do użytkowników, którzy wcześniej oglądali buty do biegania w aplikacji mobilnej. Technologie śledzące mogą być wykorzystywane do rozpoznawania, czy użytkownik wcześniej korzystał z aplikacji mobilnej do przeglądania butów do biegania. Chodzi o pokazanie odpowiednich reklam w aplikacji./ po to aby wyswietlic tobie odpowiednie technologie
Profil utworzony z myślą o spersonalizowanej reklamie w odniesieniu do osoby, która szuka akcesoriów rowerowych w witrynie internetowej, może zostać wykorzystany do wyświetlania odpowiedniej reklamy takich akcesoriów w aplikacji mobilnej innej organizacji.
Tworzenie profili w celu personalizacji treści(31 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści niezwiązane z reklamami) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w usłudze, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania Twojego profilu (który to profil może obejmować możliwe zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje ewentualne zainteresowania, na przykład poprzez dostosowanie kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze łatwiej było Ci znaleźć treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Przeczytałeś kilka artykułów na platformie mediów społecznościowych o tym, jak zbudować domek na drzewie. Informacje te mogą zostać dodane do Twojego profilu, aby oznaczyć Twoje zainteresowanie treściami związanymi z aktywnością na świeżym powietrzu oraz przewodnikami dla samouków (chodzi o umożliwienie personalizacji treści, tak aby na przykład w przyszłości wyświetlało Ci się więcej postów na blogach i artykułów na temat domków na drzewach czy drewnianych chatek w lesie).
Obejrzałeś trzy filmy na temat eksploracji przestrzeni kosmicznej w różnych aplikacjach telewizyjnych. Niezależna platforma informacyjna, z którą nie miałeś jeszcze do czynienia, tworzy profil oparty na dotychczasowych treściach przeglądanych przez Ciebie. Oznacza zatem eksplorację przestrzeni kosmicznej jako temat, który może Ci się wydać nteresujący w innych materiałach wideo.
Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści(27 partnerów)
Treści prezentowane w serwisie mogą być oparte na Twoich profilach spersonalizowanej treści, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w tym lub innym serwisie (bierze się pod uwagę przesyłane formularze, przeglądane treści itd.), możliwe zainteresowania i aspekty osobiste. Informacje te mogą zostać wykorzystane na przykład do dostosowania kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci przeglądanie właściwych (niereklamowych) treści odpowiadających Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Czytasz artykuły na temat wegetarianizmu na pewnej platformie mediów społecznościowych. Następnie zaczynasz korzystać z aplikacji kulinarnej niezależnej firmy. Profil utworzony na Twój temat na platformie mediów społecznościowych będzie wykorzystywany do prezentowania Ci przepisów wegetariańskich na ekranie powitalnym aplikacji kulinarnej.
Obejrzałeś trzy filmy o wioślarstwie w różnych witrynach internetowych. Niezależna platforma udostępniająca materiały wideo zarekomenduje Ci pięć innych filmów na temat wioślarstwa, które mogą Cię zainteresować podczas korzystania z aplikacji telewizyjnej – w oparciu o profil utworzony na Twój temat po odwiedzeniu przez Ciebie wspomnianych wcześniej witryn internetowych w celu obejrzenia filmów online.
Pomiar efektywności reklam(77 partnerów)
Informacje dotyczące tego, które reklamy są Ci pokazywane, jak również tego, jak na nie reagujesz, mogą pomóc określić, na ile dobrze zadziałała dana reklama na Ciebie lub inne osoby i czy cele reklamy zostały osiągnięte. Na przykład czy w ogóle widziałeś reklamę, czy ją na nią kliknąłeś, czy skłoniła to Ciebie do zakupu produktu lub odwiedzenia witryny internetowej itp. Jest to bardzo pomocne w zrozumieniu znaczenia kampanii reklamowych.
Np.:
Kliknąłeś reklamę dotyczącą rabatów Black Friday oferowanych przez sklep internetowy na witrynie internetowej wydawcy i dokonałeś zakupu produktu. Twoje kliknięcie zostanie powiązane z tym zakupem. Dokonany zostanie pomiar Twojej interakcji celem sprawdzenia, ile kliknięć reklamy doprowadziło do zakupu.
Jesteś jedną z niewielu osób, które kliknęły reklamę dotyczącą zniżki z okazji „międzynarodowego dnia uznania”, oferowanej przez sklep internetowy z prezentami w aplikacji wydawcy. Wydawca chce uzyskać odpowiednie raporty, aby dowiedzieć się, jak często Ty lub inni użytkownicy oglądali konkretne reklamy w aplikacji, a w szczególności tę dotyczącą „międzynarodowego dnia uznania”. Rzecz w tym, aby pomóc wydawcy i jego partnerom (np. agencjom) w optymalizacji lokowania reklam.
Pomiar efektywności treści(33 partnerów)
Informacje dotyczące prezentowanych Ci treści oraz Twoje reakcje na nie mogą zostać wykorzystane do określenia, czy (niereklamowe) treści dotarły – na przykład – do zamierzonych odbiorców i czy odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Pozwalają się dowiedzieć, czy przeczytałeś artykuł, obejrzałeś film, słuchałeś podcastu lub sprawdziłeś opis produktu, ile czasu spędziłeś, korzystając z serwisu, jakie witryny internetowe odwiedziłeś itp. Pomaga to poznać znaczenie (niereklamowych) pokazywanych Tobie treści.
Np.:
Przeczytałeś wpis na blogu o pieszej turystyce w aplikacji mobilnej wydawcy, po czym skorzystałeś z linku do polecanego i powiązanego postu. Twoja reakcja zostanie zarejestrowana, gdyż pozwala sądzić, że początkowy post dotyczący pieszych wędrówek był przydatny i udało się zainteresować Cię powiązanym postem. Odpowiednie wskaźniki zostaną zmierzone, aby dowiedzieć się, czy w przyszłości tworzyć więcej postów na temat pieszych wędrówek i gdzie je umieszczać na ekranie głównym aplikacji mobilnej.
Został Ci zaprezentowany materiał wideo o trendach modowych, ale przestałeś go oglądać po 30 sekundach. Ta informacja pozwala określić prawidłową długości przyszłych filmów o trendach modowych.
Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł(55 partnerów)
Można generować raporty na podstawie kombinacji zestawów danych (takich jak profile użytkowników, statystyki, badania rynku, dane analityczne) dotyczących reakcji użytkowników na treści reklamowe lub niereklamowe. Chodzi o identyfikację wspólnych cech (na przykład określenie, którzy odbiorcy docelowi są bardziej otwarci na kampanię reklamową lub treści danego typu).
Np.:
Właściciel księgarni internetowej chce, aby raporty handlowe pokazywały odsetek odwiedzających, którzy odwiedzili witrynę i opuścili ją, nic nie kupiwszy, osób, które odwiedziły witrynę i kupiły ostatnią autobiografię celebryty miesiąca, jak również średni wiek i rozkład dystrybucji poszczególnych kategorii wśród kobiet i mężczyzn. Dane związane z nawigacją przez Ciebie po witrynie i Twoimi cechami osobistymi są następnie wykorzystywane i łączone z innymi odpowiednimi informacjami w celu wygenerowania wspomnianych statystyk.
Reklamodawca chce lepiej poznać preferencje odbiorców, którzy wchodzą w interakcje z jego reklamami. Zleca więc instytutowi badawczemu porównanie cech charakterystycznych użytkowników, którzy zareagowali na reklamę z typowymi atrybutami użytkowników podobnych platform na różnych urządzeniach. Wypracowane porównanie uświadamia reklamodawcy, że odbiorcy jego reklam uzyskują do nich dostęp głównie za pośrednictwem urządzeń mobilnych i są to zwykle osoby w wieku od 45 do 60 lat.
Rozwój i ulepszanie usług(63 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie, np. odnoszące się do Twoich reakcji na reklamy lub treści, mogą być bardzo pomocne w ulepszaniu produktów i usług oraz tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o Twoje interakcje, typ odbiorców itp. Ten konkretny cel nie obejmuje tworzenia ani ulepszania profili czy identyfikatorów użytkowników.
Np.:
Platforma technologiczna współpracująca z dostawcą mediów społecznościowych zauważa wzrost liczby użytkowników aplikacji mobilnych i wyciąga wniosek – na podstawie profili użytkowników – że wielu z nich korzysta z połączeń mobilnych. Decyduje się na skorzystanie z nowej technologii dostarczania reklam sformatowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Są to reklamy o niskiej przepustowości, a jednocześnie bardzo wysokiej efektywności.
Reklamodawca poszukuje nowej metody wyświetlania reklam na nowym typie urządzenia konsumenckiego. W związku z tym gromadzi informacje dotyczące sposobów interakcji użytkowników z nowym urządzeniem. Chciałby dowiedzieć się, czy może zbudować nowy mechanizm wyświetlania reklam na urządzeniu tego rodzaju.
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści(14 partnerów)
Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danego filmu lub artykułu).
Np.:
Magazyn podróżniczy opublikował w swojej witrynie internetowej artykuł na temat nowych kursów online prowadzonych przez szkołę językową, ukierunkowanych na ułatwianie komunikacji w czasie podróży. Wpisy na blogu szkoły są umieszczane bezpośrednio w dolnej części strony. Dobiera się je na podstawie Twojej nieprecyzyjnej lokalizacji (na przykład wpisy na blogu wyjaśniające program kursów dotyczących języków innych niż język kraju, w którym się znajdujesz).
Aplikacja mobilna z wiadomościami sportowymi zaczęła publikować nową serię artykułów na temat ostatnich meczów piłkarskich. W każdym artykule są filmy (dostarczane przez niezależną platformę streamingową) z najciekawszymi fragmentami poszczególnych meczów. Jeżeli użytkownik przyspieszy jakiś film, może to oznaczać, że następny prezentowany materiał wideo powinien być krótszy.
Cele specjalne:
Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
(89 partnerów)
Twoje dane mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom (np. w odniesieniu do reklam i ich klikania przez boty) oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów. Dane te mogą być również wykorzystywane do korygowania wszelkich problemów, jakie mogą wystąpić u Ciebie, wydawcy lub reklamodawcy w związku z dostarczaniem treści i reklam oraz w związku z Twoją interakcją z treścią i reklamami.
Np.:
Pośrednik reklamowy dostarcza reklamy różnych reklamodawców do swojej sieci witryn partnerskich. Zauważa duży wzrost liczby kliknięć reklam odnoszących się do jednego reklamodawcy. Na podstawie danych dotyczących źródła kliknięć dochodzi do wniosku, że 80% kliknięć pochodzi od botów, a nie od ludzi.
Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści(81 partnerów)
Niektóre informacje (np. adres IP lub funkcje urządzenia) są wykorzystywane w celu zapewnienia technicznej zgodności treści lub reklam lub w celu ułatwienia przesyłania treści lub reklam do Twojego urządzenia.
Np.:
Kliknięcie łącza w artykule zwykle kieruje użytkownika na inną stronę lub część artykułu. Aby to osiągnąć, 1) przeglądarka wysyła żądanie na serwer połączony z witryną internetową, 2) serwer odpowiada („oto artykuł, o który prosiłeś”), korzystając z informacji technicznych automatycznie zawartych w żądaniu wysłanym przez urządzenie, aby prawidłowo wyświetlić informacje/ilustracje będące częścią żądanego artykułu. Technicznie rzecz biorąc, taka wymiana informacji jest niezbędna do dostarczenia treści wyświetlanych na ekranie.
Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich(71 partnerów)
Decyzje podejmowane przez użytkownika dotyczące celów i podmiotów wymienionych w niniejszym powiadomieniu są zapisane i udostępniane tym podmiotom w formie sygnałów cyfrowych (np. ciągu znaków). Jest to konieczne dla zapewnienia aby te podmioty i usługi respektowały podjęte przez użytkownika decyzje.
Np.:
Gdy użytkownik odwiedza witrynę internetową i ma wybór między wyrażeniem zgody lub odmową korzystania z profili w związku z przekazywaniem personalizowanych reklam, decyzja podjęta przez użytkownika w tym zakresie zostaje zapisana i przekazana dostawcom reklam, tak aby prezentowane reklamy były z nią zgodne.
Funkcje:
Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł(83 partnerów)
Informacje dotyczące aktywności użytkownika w usłudze mogą być łączone z innymi informacjami dotyczącymi użytkownika, pochodzącymi z różnych źródeł takich jak aktywność w innej usłudze online, korzystanie z karty lojalnościowej w sklepie lub odpowiedzi na pytania w ankiecie – w celach wyjaśnionych w niniejszym powiadomieniu.
Łączenie różnych urządzeń(80 partnerów)
W związku z celami opisanymi w niniejszym powiadomieniu można przypuszczać, że urządzenie użytkownika jest powiązane z innymi urządzeniami, które należą do użytkownika lub znajdują się w jego gospodarstwie domowym (na przykład gdy użytkownik loguje się do tej samej usługi zarówno na telefonie, jak i komputerze, ewentualnie korzysta z tego samego połączenia internetowego na obu urządzeniach).
Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie(84 partnerów)
Urządzenie użytkownika może odróżniać się od innych urządzeń na podstawie informacji, które automatycznie wysyła, uzyskując dostęp do internetu (na przykład na podstawie adresu IP połączenia internetowego lub rodzaju wykorzystywanej przeglądarki) – w celach określonych w niniejszym powiadomieniu.
Funkcje specjalne:
Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych(42 partnerów)
Za zgodą użytkownika do realizacji celów określonych w niniejszym powiadomieniu można wykorzystywać dokładną lokalizację użytkownika (mowa tu o promieniu nieprzekraczającym 500 metrów).
Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji(16 partnerów)
Za zgodą użytkownika może zostać wysłane żądanie o podanie określonych cech urządzenia użytkownika, które pozwolą na odróżnienie go od innych urządzeń (np. zainstalowane wtyczki i czcionki, rozdzielczość ekranu) – w związku z realizacją celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu.
Pliki cookies oraz informacje przetwarzane za ich pomocą pozwalają zapewnić użyteczny, bezpieczny serwis, wspierają jego poprawne działanie i ulepszanie, umożliwiają pomiary ruchu i analizy statystyk (także dla marketingu i skuteczności reklamy internetowej). Dzięki nim serwis i jego zawartość dostosowujemy do Twoich potrzeb, prezentując Ci treści i reklamy, które lepiej odpowiadają na Twoje oczekiwania.