Oferty, których kolejność prezentacji zależy od płatnej licytacji Partnerów Ceneo. Pozostałe oferty prezentowane są według ceny lub kryteriów sortowania wybranych przez użytkownika.
Multizone, Szósty zmysł, Power Clean, 6-ty zmysł, NaturalDry
Parametry fizyczne
Szerokość
59,8 cm
59,8 cm
Głębokość
56 cm
55,5 cm
Wysokość
82 cm
82 cm
Kolor
Srebrne
Srebrne
Klasa energetyczna
D
E
Funkcje
Niepełny załadunek, Wskaźnik braku nabłyszczacza, Wskaźnik braku soli, Zabezpieczenie przed zalaniem, Możliwość podłączenia ciepłej wody, Opóźniony start
Opóźniony start, Wskaźnik braku soli, Wskaźnik braku nabłyszczacza
Klasa emisji hałasu
B
C
Zużycie energii na 100 cykli (N)
85 kWh
-
Czas trwania programu EKO (N)
3:10
-
Model
WIC3C33F
-
Cechy Produktów
efektywność
głośność pracy
zużycie energii
zużycie wody
kosz na sztućce
wyświetlacz
komfort obsługi
Opinie
Opinie kupujących
Użytkownik Ceneo Ocena:
5/5
Wystawiono
Solidnie wykonana, posiada wiele funkcji, jej największy atut to cicha praca. Użytkuje od dwóch miesięcy i jestem bardzo zadowolona, dobrze myje nawet bardzo zaschnięty osad i brud, zużywa dużo mniej wody niż moja poprzednia. Szuflada na sztućce jest bardzo wygodna, dzięki temu na dolnej szufladzie mieszczą się na prawdę duże naczynia. Jestem bardzo zadowolona z zakupy, cena bardzo przystępna. polecam
czytaj więcej
Szymon Ocena:
5/5
Wystawiono
Zdecydowanie polecam - szuflada na sztućce jest mega wygodna, a patent z otwieraniem się drzwi po zakończeniu programu, żeby wysuszyć naczynia, jest nieoceniony. Domywa nawet najbrudniejsze naczynia, a mimo to zachowuje bardzo wysoką kulturę pracy przy niskim zużyciu wody.
czytaj więcej
nataliadyl95 Ocena:
5/5
Wystawiono
Bardzo dobry zakup. Zmywarka jest bardzo cicha, pobiera bardzo mało wody. Domywa nawet bardzo duży osad i brud z naczyń. Dzięki szufladzie na sztućce dolna szuflada mieści bardzo duże naczynia. Zmywarka jest bardzo intuicyjna, łatwa w obsłudze.
czytaj więcej
Anna Ocena:
5/5
Wystawiono
Super zmywarka, cicha, ma sporo funkcjonalnych programów i rozwiązań uchwyty, szufladka na sztućce. A najfajniejsze jest to, że samoczynnie otwiera się po zakończeniu mycia. Polecam!
czytaj więcej
Froncz7 Ocena:
5/5
Wystawiono
Pojemne urządzenie z 3 koszami. Dopiero zakupiony mam nadziej, że dobrze będzie służyć.
czytaj więcej
Użytkownik Ceneo Ocena:
5/5
Wystawiono
Super pojemna zmywarka a jej największym atutem jest dodatkowa szuflada a sztućce
czytaj więcej
Oferty, których kolejność prezentacji zależy od płatnej licytacji Partnerów Ceneo. Pozostałe oferty prezentowane są według ceny lub kryteriów sortowania wybranych przez użytkownika.
Opis pojęć użytych w porównaniu
Pojemność użytkowa
Pojemność użytkowa zmywarki uzależniona jest od jej szerokości. Do zmywarek o szerokości 45 cm włożymy od 8 do 10 kompletów naczyń. Zmywarka o szerokości 60 cm zmieści od 12 do 15 kompletów. Producenci zmywarek za jeden komplet uważają pełną zastawę dla jednej osoby, t.j. szklankę, filiżankę, talerz głęboki, płaski i deserowy, łyżkę, nóż, widelec i łyżeczkę oraz kieliszek do wina.
Rodzaj panela
W zmywarkach do zabudowy, rodzaj panela odnosi się do sposobu ukrycia sterowania. Istnieją dwa główne rodzaje paneli: panel pełnej zabudowy i panel częściowej zabudowy. Panel pełnej zabudowy to panel, który całkowicie pokrywa przednią część zmywarki, łącząc się z frontem mebla kuchennego. Panel częściowej zabudowy to panel, który pokrywa tylko część przedniej części zmywarki, pozostawiając dolną część widoczną.
Sterowanie
Obejmuje panele dotykowe, przyciski, wyświetlacze, aplikacje mobilne i inteligentne asystenty głosowe. Panel dotykowy i przyciski na drzwiczkach pozwalają wybrać programy i opcje. Wyświetlacze prezentują informacje o czasie pozostałym do końca cyklu. Aplikacje mobilne umożliwiają zdalne sterowanie i monitorowanie pracy zmywarki. Asystenty głosowe, takie jak Amazon Alexa czy Google Assistant, pozwalają na komunikację z urządzeniem za pomocą poleceń głosowych.
Klasa zmywania
Klasa zmywania to parametr każdej zmywarki informujący o tym, jak skutecznie urządzenie usuwa zanieczyszczenia z naczyń podczas cyklu zmywania. Jest to siedmiostopniowa skala, od A do G. Urządzenie o klasie A najskuteczniej usunie zabrudzenia, a przy tym nie uszkodzi delikatnych przedmiotów. Naczynia, garnki i kieliszki będą dokładnie umyte, a przy tym błyszczące i bez zacieków. Zmywarki o klasie G są najmniej efektywne.
Klasa suszenia
Klasa suszenia mówi o tym, jak efektywnie zmywarka wysuszy naczynia po ich umyciu. Stosuje się siedmiopunktową skalę, od A do G, gdzie A oznacza całkiem suche naczynia, bez nacieków i błyszczące. Poziom G oznacza najsłabsze suszenie, a więc naczynia po zakończonym cyklu pracy zmywarki, są wciąż wilgotne. Istnieją różne technologie suszenia: statyczne i kondensacyjne, oraz skuteczniejsze turbosuszenie i zeolity.
Zużycie energii w cyklu
Zużycie energii w cyklu to parametr zmywarki podawany w kilowatach, który mówi o tym, ile prądu pobierze urządzenie podczas jednego cyklu zmywania i suszenia. Im wyższa klasa energetyczna urządzenia, tym mniej pobiera prądu, co przekłada się na mniejsze rachunki za energię elektryczną. Nowoczesne zmywarki są bardzo ekonomiczne i ekologiczne. Urządzenie o klasie A+++ pobierze około 0,67 kWh na jeden cykl.
Roczne zużycie energii
Roczne zużycie energii to parametr zmywarki podawany w kilowatach. Informuje na o tym, ile wyniesie roczny pobór prądu przez dany model zmywarki. Oblicza się go na podstawie 280 standardowych cykli zmywania, z wykorzystaniem zimnej wody i trybów eco zmywarki. Im mniejsze roczne zużycie energii, tym dane urządzenie jest bardziej ekonomiczne i ekologiczne. Jednak rzeczywiste zużycie prądu jest uzależnione od sposobu użytkowania urządzenia przez dane gospodarstwo domowe.
Zużycie wody w cyklu
Zużycie wody w cyklu to parametr, który informuje nas o tym, ile wody pobiera zmywarka w jednym cyklu mycia naczyń. Standardowe pobranie wody w pełnym programie mycia wynosi 15-20 litrów, a bardziej zaawansowane modele pobierają poniżej 10 litrów. W nowoczesnych urządzeniach stosuje się również dodatkowe funkcje, które wyczuwają stopień zabrudzenia naczyń i wody, i dostosowują do nich pobór. Dzięki temu oszczędzamy wodę i pieniądze.
Roczne zużycie wody
Roczne zużycie wody to parametr zmywarki podawany w litrach. Określa on, ile wody zużywa dana zmywarka przy 280 cyklach zmywania rocznie. Im mniejsze zużycie wody na jeden cykl zmywania, tym mniejsze będzie również roczne zużycie, a urządzenie będzie bardziej ekonomiczne i ekologiczne. Nowoczesne modele zmywarek umożliwiają mycie dużej ilości naczyń w małej ilości wody. Posiadają również dodatkowe funkcje pozwalające zaoszczędzić jeszcze więcej wody.
Poziom hałasu
Poziom hałasu jest parametrem zmywarki mierzonym w decybelach. Jak większość urządzeń, zmywarka podczas swej pracy emituje dźwięk, który może być dla nas uciążliwy. Dostępne na rynku nowoczesne zmywarki nie powinny przekraczać poziomu hałasu 50 dB, gdyż przekracza to polskie normy hałasu w kuchni. Najbardziej ciche urządzenia osiągają poziom hałasu poniżej 40 dB, co może być istotne jeśli mamy dzieci lub zmywarka pracuje podczas naszego snu.
Liczba programów
Programy w zmywarce umożliwiają dostosowanie temperatury i czasu pracy urządzenia do ilości naczyń i zabrudzeń. Podstawowe programy to: mycie wstępne trwające 15 min. - dla naczyń z zaschniętymi zabrudzeniami, program normalny - mycie średnio zabrudzonych naczyń w temp. 55-65 stopni przez 60-110 minut, program intensywny - trwający 120 minut, dla bardzo brudnych naczyń i garnków. Dostępne są też programy dodatkowe, np. skrócony, pół wsadu, ekologiczny, delikatny, itp.
Niepełny załadunek
Niepełny załadunek to program wykorzystywany w zmywarkach, dzięki któremu nie musimy czekać z uruchomieniem urządzenia do momentu aż będzie ono całkiem zapełnione. Funkcja ta zmniejsza pobór wody i dopasowuje go do ilości naczyń. Możemy więc korzystać z urządzenia bez marnotrawienia wody i energii, oszczędzamy pieniądze i zasoby naturalne. W zależności od modelu, abo musimy umieścić naczynia w jednym koszu, albo swobodnie w obu koszach.
Opóźniony start
Opóźniony start to funkcja stosowana w zmywarkach, która umożliwia opóźnienie startu pracy urządzenia do nawet 24 h. Polega ona na wybraniu programu a następnie czasu jego rozpoczęcia. Jest to duże udogodnienie, gdyż mamy możliwość ustawienia pracy zmywarki tak, by odbywała się ona w dogodnym dla nas momencie, nawet wtedy gdy nie ma nas w domu. W zależności od urządzenia, możemy ustawić konkretną godzinę lub opóźnić start o 3/6/9 godzin.
Program szybki
Program szybki to funkcja w zmywarce, którą można zastosować do lekko zabrudzonych naczyń. Cały cykl pracy zmywarki jest wtedy skrócony do 30 minut, co zmniejsza pobór energii i wody. Jest to więc również rozwiązanie bardziej ekonomiczne i ekologiczne. Zmywanie odbywa się w temperaturze 40 stopni, dlatego tryb szybki nie sprawdzi się przy bardzo zabrudzonych naczyniach, gdyż nie zostaną one całkowicie wyczyszczone.
Temperatury zmywania
Temperatury zmywania w zmywarkach są różne i zależą od programu. Najpopularniejsze to 50-65°C w programie eco, 60-70°C w programie intensywnym, 45-50°C w programie delikatnym. Wyższa temperatura skutecznie usuwa zabrudzenia, ale zużywa więcej energii. Programy automatyczne dostosowują temperaturę do stopnia zabrudzenia naczyń, co jest efektywne i oszczędne.
Zastosowane technologie
Zmywarki wykorzystują różne technologie, które usprawniają ich działanie. Mają one na celu zwiększenie wydajności i komfortu użytkowania zmywarki, oszczędność zasobów i poprawę jakości mycia naczyń.
Szerokość
Szerokość zmywarek do zabudowy to standardowo około 60 cm, co odpowiada szerokości obudowy kuchennej. Istnieją jednak także modele o szerszym zakresie, takie jak 45 cm lub 90 cm, które pozwalają na elastyczną integrację w kuchni. Wybierając zmywarkę do zabudowy, konieczne jest dopasowanie szerokości do dostępnego miejsca i koncepcji kuchni.
Głębokość
Jest kluczowym parametrem określającym, jaką przestrzeń zajmuje urządzenie w kuchni. Zazwyczaj wynosi ona około 55-60 cm, ale może się różnić w zależności od modelu. Wybór odpowiedniej głębokości zmywarki jest istotny, aby zapewnić jej właściwe umieszczenie w meblach kuchennych i dostosowanie do przestrzeni.
Wysokość
Wysokość zmywarek do zabudowy jest standardowa i wynosi zazwyczaj 81,5-82 cm. Odpowiada to standardowym wymiarom obudowy kuchennej, co umożliwia ich bezproblemową integrację. Wybierając zmywarkę, warto jednak sprawdzić dostępność regulacji nóg lub wysokość nóżek, aby dopasować ją idealnie do mebli kuchennych.
Klasa energetyczna
Zgodnie z rozporządzeniem Komisji Europejskiej od marca 2021 r. na nowych produktach AGD i RTV pojawiły się zmienione etykiety energetyczne oparte na prostszej skali (od A do G). Na etykietach znajdują się też kody QR, które kierują do internetowej karty produktu w bazie EPREL. Nowe etykiety mogą również zawierać ikony z użytecznymi informacjami o pojemności lub wymiarach produktu, o poziomie hałasu lub zużyciu wody.
Funkcje
Zmywarki wyposażone są w różnorodne funkcje, które ułatwiają codzienne użytkowanie. Najpopularniejsze to Programy mycia, Funkcja opóźnienia startu, Suszenie ciepłym powietrzem, Funkcja AquaStop, Funkcja pół obciążenia, Funkcje anti-zmarszczkowe itp.
Klasa emisji hałasu
Wskazuje na poziom generowanego dźwięku podczas pracy urządzenia. Skale podziału różnią się w zależności od producenta, ale zazwyczaj oznaczają one, że niższa klasa emisji hałasu jest związana z cichszym urządzeniem. Wybór klasy zależy od preferencji użytkownika i poziomu komfortu akustycznego w kuchni lub innym miejscu, w którym urządzenie jest użytkowane.
Dbamy o Twoją prywatność, zapoznaj się z informacją:
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych w opisanych dalej celach, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.
Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych osobowych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Serwisie dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Ceneo.pl sp. z o.o., a w niektórych przypadkach (np. identyfikator internetowy, dane przeglądania) nasi partnerzy (130 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB” (126 partnerów).
Twoja zgoda jest dobrowolna i obejmuje przetwarzanie danych osobowych w celach: prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony, ułatwienia korzystania z naszych stron.
Zgoda obejmuje także wyszczególnione cele (wg standardu i klasyfikacji IAB Europe) dla Zaufanych Partnerów IAB: 1) Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich; 2) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam; 3) Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam; 4). Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam; 5) Tworzenie profili w celu personalizacji treści; 6) Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści; 7) Pomiar efektywności reklam; 8) Pomiar efektywności treści; 9) Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł; 10) Rozwój i ulepszanie usług; 11) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści, Cele specjalne: 12) Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów, 13) Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści, 14) Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich, Funkcje: 15) Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł, 16) Łączenie różnych urządzeń, 17) Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie, Funkcje specjalne: 18) Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji. Szczegółowo opisane są one w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: Dostosuj zgody.
W każdej chwili możesz ją cofnąć zmieniając jej ustawienia (opcje dostosowania zgody przy jej wyrażeniu dostępne są także z poziomu polityki cookies). Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Więcej informacji - o wykorzystywaniu przez nas plików cookies, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach z przetwarzania Twoich danych osobowych - w naszej polityce.
Dostosuj zgody
Dzięki plikom cookies i technologii pokrewnej (dalej: jako „pliki cookies”) poprawiamy funkcjonalność strony oraz wyświetlamy Ci treści, które lepiej odpowiadają na Twoje potrzeby i oczekiwania.
Udzielenie zgody na pliki cookies może się wiązać z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w tym w państwach leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, jak i z udostępnianiem ich do naszych partnerów oraz podmiotów z nimi współpracujących. Więcej informacji w naszej polityce.
Możesz w dowolnym momencie przejść do szczegółów i listy naszych partnerów (przycisk „>” przy każdej kategorii), jak i zaakceptować wszystkie lub wybrane kategorie (przesunięcie suwakiem).
Wybory, których dokonujesz w odniesieniu do celów i podmiotów (partnerów) wymienionych w tej informacji, są zapisywane w pliku cookie o nazwie „consentcookie” na maksymalny czas do 400 dni.
Wyrażam zgodę na:
Marketingowe wykorzystywanie plików cookies
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Analityczne wykorzystywanie plików cookies
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich także, aby poprawić działanie Ceneo. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Funkcjonalne wykorzystywanie plików cookies
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie, zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Możemy je wykorzystywać także do przeprowadzania ankiet.
Niezbędne wykorzystywanie plików cookies
Pliki cookies instalowane zgodnie z ustawieniem Twojej przeglądarki, niezbędne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania serwisu i naszych usług – bez nich strona internetowa lub usługi, które oferujemy mogą nie działać prawidłowo. Nie możesz z nich zrezygnować z poziomu tej strony.
zawsze aktywne
Cele IAB TCF
Cele:
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich(113 partnerów)
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
Np.:
Większość celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu, wiąże się z przechowywaniem lub uzyskiwaniem dostępu do informacji z Twojego urządzenia użytkownika, gdy korzystasz z aplikacji lub odwiedzasz witrynę internetową. Na przykład dostawca lub wydawca mogą umieścić pliki cookie na Twoim urządzeniu, gdy po raz pierwszy odwiedzasz witrynę internetową. Chodzi o możliwość rozpoznania urządzenia podczas kolejnych wizyt (w ramach każdorazowego dostępu do określonych plików cookie).
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam(65 partnerów)
Reklamy prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).
Np.:
Producent samochodów chce promować swoje pojazdy elektryczne wśród świadomych ekologicznie użytkowników żyjących w mieście, po godzinach pracy. Reklama wyświetla się na stronie z powiązaną treścią (np. w związku z artykułem na temat działań dotyczacych zmian klimatycznych) po godzinie 18:30. Jest widoczna dla użytkowników, których nieprecyzyjna lokalizacja wskazuje na to, że znajdują się w strefie miejskiej.
Duży producent akwareli chce przeprowadzić kampanię reklamową online dotyczącą najnowszej gamy oferowanego asortymentu. Zależy mu na dywersyfikacji odbiorców i chce dotrzeć do jak największej liczby amatorów malarstwa i profesjonalnych artystów. Wolałby, aby reklama nie pojawiała się obok niedopasowanych treści, na przykład przy artykule dotyczacym tego, jak pomalowac dom. Wykrywana jest liczba wyświetleń reklamy. Podlega ona ograniczeniom, tak aby użytkownik nie oglądał jej zbyt często.
Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam(92 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania profilu odnoszącego się do Ciebie (który to profil może na przykład obejmować Twoje zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do pokazywania reklam, które wydają się bardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę Twoje możliwe zainteresowania.
Np.:
Jeśli przeczytałeś kilka artykułów o najlepszych akcesoriach rowerowych do kupienia, to informacja ta może zostać wykorzystana do stworzenia profilu o Tobie odnośnie do faktu, iż interesują Cię akcesoria rowerowe. Takiego profilu można użyć lub poprawić go później, w tej samej lub w innej witrynie bądź w aplikacji. Wszystko po to, żeby pokazać Ci reklamę konkretnej marki akcesoriów rowerowych. Jeśli spojrzysz również na konfigurator wyposażenia pojazdu w witrynie producenta samochodów luksusowych, informacja ta może zostać powiązania z tym, że interesujesz się rowerami. Rzecz w tym, aby udoskonalić Twój profil w oparciu o założenie, że interesujesz się luksusowym sprzętem rowerowy.
Firma odzieżowa chce wypromować nową linię ubrań dziecięcych najwyższej klasy. Nawiązuje kontakt z agencją, która obsługuje sieć sklepów odwiedzanych przez zamożnych klientów (np. eleganckich supermarketów). Firma odzieżowa prosi agencję o utworzenie profili młodych rodziców lub par, które prawdopodobnie są zamożne i mają od niedawna dzieci. Profile te mają być później wykorzystane do wyświetlania odpowiednich reklam w aplikacjach partnerów przeznaczonych dla młodych par.
Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam(85 partnerów)
Reklamy, ktore są Ci prezentowane w tym serwisie mogą być oparta na Twoich profilach reklamowych, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach (np. przesyłane formularze, przeglądane treści), możliwe zainteresowania i cechy osobiste.
Np.:
Sklep internetowy chce reklamować ograniczoną czasowo wyprzedaż butów do biegania. Sklep pragnie kierować reklamy do użytkowników, którzy wcześniej oglądali buty do biegania w aplikacji mobilnej. Technologie śledzące mogą być wykorzystywane do rozpoznawania, czy użytkownik wcześniej korzystał z aplikacji mobilnej do przeglądania butów do biegania. Chodzi o pokazanie odpowiednich reklam w aplikacji./ po to aby wyswietlic tobie odpowiednie technologie
Profil utworzony z myślą o spersonalizowanej reklamie w odniesieniu do osoby, która szuka akcesoriów rowerowych w witrynie internetowej, może zostać wykorzystany do wyświetlania odpowiedniej reklamy takich akcesoriów w aplikacji mobilnej innej organizacji.
Tworzenie profili w celu personalizacji treści(30 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści niezwiązane z reklamami) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w usłudze, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania Twojego profilu (który to profil może obejmować możliwe zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje ewentualne zainteresowania, na przykład poprzez dostosowanie kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze łatwiej było Ci znaleźć treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Przeczytałeś kilka artykułów na platformie mediów społecznościowych o tym, jak zbudować domek na drzewie. Informacje te mogą zostać dodane do Twojego profilu, aby oznaczyć Twoje zainteresowanie treściami związanymi z aktywnością na świeżym powietrzu oraz przewodnikami dla samouków (chodzi o umożliwienie personalizacji treści, tak aby na przykład w przyszłości wyświetlało Ci się więcej postów na blogach i artykułów na temat domków na drzewach czy drewnianych chatek w lesie).
Obejrzałeś trzy filmy na temat eksploracji przestrzeni kosmicznej w różnych aplikacjach telewizyjnych. Niezależna platforma informacyjna, z którą nie miałeś jeszcze do czynienia, tworzy profil oparty na dotychczasowych treściach przeglądanych przez Ciebie. Oznacza zatem eksplorację przestrzeni kosmicznej jako temat, który może Ci się wydać nteresujący w innych materiałach wideo.
Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści(26 partnerów)
Treści prezentowane w serwisie mogą być oparte na Twoich profilach spersonalizowanej treści, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w tym lub innym serwisie (bierze się pod uwagę przesyłane formularze, przeglądane treści itd.), możliwe zainteresowania i aspekty osobiste. Informacje te mogą zostać wykorzystane na przykład do dostosowania kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci przeglądanie właściwych (niereklamowych) treści odpowiadających Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Czytasz artykuły na temat wegetarianizmu na pewnej platformie mediów społecznościowych. Następnie zaczynasz korzystać z aplikacji kulinarnej niezależnej firmy. Profil utworzony na Twój temat na platformie mediów społecznościowych będzie wykorzystywany do prezentowania Ci przepisów wegetariańskich na ekranie powitalnym aplikacji kulinarnej.
Obejrzałeś trzy filmy o wioślarstwie w różnych witrynach internetowych. Niezależna platforma udostępniająca materiały wideo zarekomenduje Ci pięć innych filmów na temat wioślarstwa, które mogą Cię zainteresować podczas korzystania z aplikacji telewizyjnej – w oparciu o profil utworzony na Twój temat po odwiedzeniu przez Ciebie wspomnianych wcześniej witryn internetowych w celu obejrzenia filmów online.
Pomiar efektywności reklam(76 partnerów)
Informacje dotyczące tego, które reklamy są Ci pokazywane, jak również tego, jak na nie reagujesz, mogą pomóc określić, na ile dobrze zadziałała dana reklama na Ciebie lub inne osoby i czy cele reklamy zostały osiągnięte. Na przykład czy w ogóle widziałeś reklamę, czy ją na nią kliknąłeś, czy skłoniła to Ciebie do zakupu produktu lub odwiedzenia witryny internetowej itp. Jest to bardzo pomocne w zrozumieniu znaczenia kampanii reklamowych.
Np.:
Kliknąłeś reklamę dotyczącą rabatów Black Friday oferowanych przez sklep internetowy na witrynie internetowej wydawcy i dokonałeś zakupu produktu. Twoje kliknięcie zostanie powiązane z tym zakupem. Dokonany zostanie pomiar Twojej interakcji celem sprawdzenia, ile kliknięć reklamy doprowadziło do zakupu.
Jesteś jedną z niewielu osób, które kliknęły reklamę dotyczącą zniżki z okazji „międzynarodowego dnia uznania”, oferowanej przez sklep internetowy z prezentami w aplikacji wydawcy. Wydawca chce uzyskać odpowiednie raporty, aby dowiedzieć się, jak często Ty lub inni użytkownicy oglądali konkretne reklamy w aplikacji, a w szczególności tę dotyczącą „międzynarodowego dnia uznania”. Rzecz w tym, aby pomóc wydawcy i jego partnerom (np. agencjom) w optymalizacji lokowania reklam.
Pomiar efektywności treści(32 partnerów)
Informacje dotyczące prezentowanych Ci treści oraz Twoje reakcje na nie mogą zostać wykorzystane do określenia, czy (niereklamowe) treści dotarły – na przykład – do zamierzonych odbiorców i czy odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Pozwalają się dowiedzieć, czy przeczytałeś artykuł, obejrzałeś film, słuchałeś podcastu lub sprawdziłeś opis produktu, ile czasu spędziłeś, korzystając z serwisu, jakie witryny internetowe odwiedziłeś itp. Pomaga to poznać znaczenie (niereklamowych) pokazywanych Tobie treści.
Np.:
Przeczytałeś wpis na blogu o pieszej turystyce w aplikacji mobilnej wydawcy, po czym skorzystałeś z linku do polecanego i powiązanego postu. Twoja reakcja zostanie zarejestrowana, gdyż pozwala sądzić, że początkowy post dotyczący pieszych wędrówek był przydatny i udało się zainteresować Cię powiązanym postem. Odpowiednie wskaźniki zostaną zmierzone, aby dowiedzieć się, czy w przyszłości tworzyć więcej postów na temat pieszych wędrówek i gdzie je umieszczać na ekranie głównym aplikacji mobilnej.
Został Ci zaprezentowany materiał wideo o trendach modowych, ale przestałeś go oglądać po 30 sekundach. Ta informacja pozwala określić prawidłową długości przyszłych filmów o trendach modowych.
Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł(54 partnerów)
Można generować raporty na podstawie kombinacji zestawów danych (takich jak profile użytkowników, statystyki, badania rynku, dane analityczne) dotyczących reakcji użytkowników na treści reklamowe lub niereklamowe. Chodzi o identyfikację wspólnych cech (na przykład określenie, którzy odbiorcy docelowi są bardziej otwarci na kampanię reklamową lub treści danego typu).
Np.:
Właściciel księgarni internetowej chce, aby raporty handlowe pokazywały odsetek odwiedzających, którzy odwiedzili witrynę i opuścili ją, nic nie kupiwszy, osób, które odwiedziły witrynę i kupiły ostatnią autobiografię celebryty miesiąca, jak również średni wiek i rozkład dystrybucji poszczególnych kategorii wśród kobiet i mężczyzn. Dane związane z nawigacją przez Ciebie po witrynie i Twoimi cechami osobistymi są następnie wykorzystywane i łączone z innymi odpowiednimi informacjami w celu wygenerowania wspomnianych statystyk.
Reklamodawca chce lepiej poznać preferencje odbiorców, którzy wchodzą w interakcje z jego reklamami. Zleca więc instytutowi badawczemu porównanie cech charakterystycznych użytkowników, którzy zareagowali na reklamę z typowymi atrybutami użytkowników podobnych platform na różnych urządzeniach. Wypracowane porównanie uświadamia reklamodawcy, że odbiorcy jego reklam uzyskują do nich dostęp głównie za pośrednictwem urządzeń mobilnych i są to zwykle osoby w wieku od 45 do 60 lat.
Rozwój i ulepszanie usług(63 partnerów)
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie, np. odnoszące się do Twoich reakcji na reklamy lub treści, mogą być bardzo pomocne w ulepszaniu produktów i usług oraz tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o Twoje interakcje, typ odbiorców itp. Ten konkretny cel nie obejmuje tworzenia ani ulepszania profili czy identyfikatorów użytkowników.
Np.:
Platforma technologiczna współpracująca z dostawcą mediów społecznościowych zauważa wzrost liczby użytkowników aplikacji mobilnych i wyciąga wniosek – na podstawie profili użytkowników – że wielu z nich korzysta z połączeń mobilnych. Decyduje się na skorzystanie z nowej technologii dostarczania reklam sformatowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Są to reklamy o niskiej przepustowości, a jednocześnie bardzo wysokiej efektywności.
Reklamodawca poszukuje nowej metody wyświetlania reklam na nowym typie urządzenia konsumenckiego. W związku z tym gromadzi informacje dotyczące sposobów interakcji użytkowników z nowym urządzeniem. Chciałby dowiedzieć się, czy może zbudować nowy mechanizm wyświetlania reklam na urządzeniu tego rodzaju.
Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści(13 partnerów)
Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danego filmu lub artykułu).
Np.:
Magazyn podróżniczy opublikował w swojej witrynie internetowej artykuł na temat nowych kursów online prowadzonych przez szkołę językową, ukierunkowanych na ułatwianie komunikacji w czasie podróży. Wpisy na blogu szkoły są umieszczane bezpośrednio w dolnej części strony. Dobiera się je na podstawie Twojej nieprecyzyjnej lokalizacji (na przykład wpisy na blogu wyjaśniające program kursów dotyczących języków innych niż język kraju, w którym się znajdujesz).
Aplikacja mobilna z wiadomościami sportowymi zaczęła publikować nową serię artykułów na temat ostatnich meczów piłkarskich. W każdym artykule są filmy (dostarczane przez niezależną platformę streamingową) z najciekawszymi fragmentami poszczególnych meczów. Jeżeli użytkownik przyspieszy jakiś film, może to oznaczać, że następny prezentowany materiał wideo powinien być krótszy.
Cele specjalne:
Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
(89 partnerów)
Twoje dane mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom (np. w odniesieniu do reklam i ich klikania przez boty) oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów. Dane te mogą być również wykorzystywane do korygowania wszelkich problemów, jakie mogą wystąpić u Ciebie, wydawcy lub reklamodawcy w związku z dostarczaniem treści i reklam oraz w związku z Twoją interakcją z treścią i reklamami.
Np.:
Pośrednik reklamowy dostarcza reklamy różnych reklamodawców do swojej sieci witryn partnerskich. Zauważa duży wzrost liczby kliknięć reklam odnoszących się do jednego reklamodawcy. Na podstawie danych dotyczących źródła kliknięć dochodzi do wniosku, że 80% kliknięć pochodzi od botów, a nie od ludzi.
Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści(81 partnerów)
Niektóre informacje (np. adres IP lub funkcje urządzenia) są wykorzystywane w celu zapewnienia technicznej zgodności treści lub reklam lub w celu ułatwienia przesyłania treści lub reklam do Twojego urządzenia.
Np.:
Kliknięcie łącza w artykule zwykle kieruje użytkownika na inną stronę lub część artykułu. Aby to osiągnąć, 1) przeglądarka wysyła żądanie na serwer połączony z witryną internetową, 2) serwer odpowiada („oto artykuł, o który prosiłeś”), korzystając z informacji technicznych automatycznie zawartych w żądaniu wysłanym przez urządzenie, aby prawidłowo wyświetlić informacje/ilustracje będące częścią żądanego artykułu. Technicznie rzecz biorąc, taka wymiana informacji jest niezbędna do dostarczenia treści wyświetlanych na ekranie.
Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich(71 partnerów)
Decyzje podejmowane przez użytkownika dotyczące celów i podmiotów wymienionych w niniejszym powiadomieniu są zapisane i udostępniane tym podmiotom w formie sygnałów cyfrowych (np. ciągu znaków). Jest to konieczne dla zapewnienia aby te podmioty i usługi respektowały podjęte przez użytkownika decyzje.
Np.:
Gdy użytkownik odwiedza witrynę internetową i ma wybór między wyrażeniem zgody lub odmową korzystania z profili w związku z przekazywaniem personalizowanych reklam, decyzja podjęta przez użytkownika w tym zakresie zostaje zapisana i przekazana dostawcom reklam, tak aby prezentowane reklamy były z nią zgodne.
Funkcje:
Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł(83 partnerów)
Informacje dotyczące aktywności użytkownika w usłudze mogą być łączone z innymi informacjami dotyczącymi użytkownika, pochodzącymi z różnych źródeł takich jak aktywność w innej usłudze online, korzystanie z karty lojalnościowej w sklepie lub odpowiedzi na pytania w ankiecie – w celach wyjaśnionych w niniejszym powiadomieniu.
Łączenie różnych urządzeń(80 partnerów)
W związku z celami opisanymi w niniejszym powiadomieniu można przypuszczać, że urządzenie użytkownika jest powiązane z innymi urządzeniami, które należą do użytkownika lub znajdują się w jego gospodarstwie domowym (na przykład gdy użytkownik loguje się do tej samej usługi zarówno na telefonie, jak i komputerze, ewentualnie korzysta z tego samego połączenia internetowego na obu urządzeniach).
Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie(84 partnerów)
Urządzenie użytkownika może odróżniać się od innych urządzeń na podstawie informacji, które automatycznie wysyła, uzyskując dostęp do internetu (na przykład na podstawie adresu IP połączenia internetowego lub rodzaju wykorzystywanej przeglądarki) – w celach określonych w niniejszym powiadomieniu.
Funkcje specjalne:
Użycie dokładnych danych geolokalizacyjnych(42 partnerów)
Za zgodą użytkownika do realizacji celów określonych w niniejszym powiadomieniu można wykorzystywać dokładną lokalizację użytkownika (mowa tu o promieniu nieprzekraczającym 500 metrów).
Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji(18 partnerów)
Za zgodą użytkownika może zostać wysłane żądanie o podanie określonych cech urządzenia użytkownika, które pozwolą na odróżnienie go od innych urządzeń (np. zainstalowane wtyczki i czcionki, rozdzielczość ekranu) – w związku z realizacją celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu.
Pliki cookies oraz informacje przetwarzane za ich pomocą pozwalają zapewnić użyteczny, bezpieczny serwis, wspierają jego poprawne działanie i ulepszanie, umożliwiają pomiary ruchu i analizy statystyk (także dla marketingu i skuteczności reklamy internetowej). Dzięki nim serwis i jego zawartość dostosowujemy do Twoich potrzeb, prezentując Ci treści i reklamy, które lepiej odpowiadają na Twoje oczekiwania.