Porównanie Fisher-Price Linkimals Interaktywny Leniwiec GHY92 vs Fisher-Price Ucz Się I Śmiej Bebo DJX24

Fisher-Price Linkimals Interaktywny Leniwiec GHY92
Fisher-Price Linkimals Interaktywny Leniwiec GHY92
Fisher-Price Ucz Się I Śmiej Bebo DJX24
Fisher-Price Ucz Się I Śmiej Bebo DJX24
Cena od450,99 od399,20
Ocena
4,9
151 opinii
4,88 5 0 (4,9)
4,7
248 opinii
4,73 5 0 (4,7)
Wybrane oferty

Podstawowe informacje

Rodzaj Zabawki interaktywne Zabawki interaktywne

Marka Fisher-Price Fisher-Price
Wiek dziecka 9 m+ 9 m+
Przeznaczenie Uniwersalne Uniwersalne
Bohater Linkimals -
Certyfikaty, opinie, atesty CE CE
Efekty Dźwiękowe, Świetlne Świetlne, Dźwiękowe
Materiał Tworzywo sztuczne Tworzywo sztuczne
Mówiące Śpiewające Tak -
Zasilanie 4xAA -
Motyw Zwierzęta i pluszaki -
Wysokość 24 cm 36 cm
Szerokość 31 cm 33 cm
Głębokość 14 cm 14 cm
Waga 1 kg -

Cechy Produktów

trwałość
wygląd
zabawa

Opinie

Opinie kupujących
  • m...a Ocena: 5/5
    Jakość wykonania bardzo dobra, chociaż z noska łatwo się ściera ta różowa farbka. Najfajniejszy linkimals (mamy jeszcze koalę, jeża, pingwinka, bobra i łosia). Ma bardzo ładne melodie i sympatyczny głos. Pingwin jeszcze nieodblokowany, więc może ma fajniejsze melodie, ale jakoś leniwiec bardziej nas urzekł. czytaj więcej
  • p...z Ocena: 5/5
    Zabawka batdzo fajna, głos delikatny, nie irytujący. Łączy się z innymi zabawkami, rusza głową i rękami, uczy gestów, liczenia itd. Bardzo fajna, poleca. czytaj więcej
  • joanna68 Ocena: 5/5
    Trwały materiał i dobra jakoś wykonania zabawki. Interaktywny leniwiec wzbudza zainteresowanie dziecka miłym głosem śpiewem i zabawą. czytaj więcej
  • dzelka90 Ocena: 5/5
    Towar zgodny z opisem, zapakowany, ma juz baterie -gra i swieci. Robot jest super zabawka na dłuższy czas, zabawi maluszka i starszaka. Jest interaktywna zabawka co wzmaga rozwoj dzieci. czytaj więcej
  • Aleksandra Ocena: 5/5
    U nas też mieszka Bebo i też jest mocno eksploatowany :) Moja córeczka dostała go w prezencie pod choinkę od chrzestnego, gdy miała niecałe 7 miesięcy. Początkowo myślałam, że długo będzie musiał czekać aż Zosia się nim zainteresuje, ale w zasadzie już po dwóch tygodniach bez Bebo nie było zabawy. Tańczy z nim w pozycji do raczkowania, włącza i potwierdzam – tych piosenek da się słuchać cały dzień :) I nasz Bebo jest tarmoszony za uszy-czułki i przytulany, ale nic się z nim nie dzieje – to duży plus :) Ja również go polecam – nawet mniejsze dzieci go pokochają :) czytaj więcej
  • Kinga Ocena: 5/5
    wszystko ok. piękne kolory, można zrobić prawdziwą dyskotekę z maluchami. jedyną wadą jest to, że nie ma możliwości odegrania wszystkich melodii pod rząd (tak jak po naciśnięciu serduszka w szczeniaczku uczniaczku) kiedy dzieci się rozruszają, robot przestaje grać i trzeba cały czas go włączać. spotkałam się z opiniami, gdzie wadą miałby być za niski poziom edukacyjny. Uważam jednak, że liczenie do 10 i alfabet oraz nazywanie kolorów jest wystarczające przy tańcu i śpiewie. Fisher Price ma inne zabawki typowo edukacyjne, takie jak krzesełko :) na prawdę polecam! czytaj więcej

Podsumowanie

Liczba punktów 1/2 1/2
Wybrane oferty

Opis pojęć użytych w porównaniu

Rodzaj

Kategoria produktu, np. zabawki sensoryczne, łamigłówki, interaktywne, plastikowe, czy pluszowe. Wybór zależy od celów rozwojowych, zainteresowań i wieku niemowlaka. Różne rodzaje zabawek oferują różne sposoby nauki i eksploracji, wspierając rozwój zmysłów, koordynację ruchową i umiejętności poznawcze.

Wiek dziecka

Zakresy wiekowe wskazane na opakowaniach zabawek i produktów dla dzieci to zalecenia dotyczące bezpieczeństwa i odpowiedniego rozwoju dziecka. Są one oparte na zdolnościach poznawczych, umiejętnościach fizycznych i emocjonalnych danego wieku

Przeznaczenie

Określa ich cel i sposób zabawy lub użytkowania. To może być zabawa edukacyjna, kreatywna, ruchowa, relaksacyjna lub funkcjonalność jak przechowywanie, transport, opieka nad dzieckiem itp. Wybór zależy od potrzeb i rozwoju dziecka oraz celów, jakie chce osiągnąć rodzic lub opiekun. Przeznaczenie wpływa na wartość zabawki lub akcesorium dla dziecka.

Bohater

Odnosi się do postaci, postaci animowanej lub postaci znanego z mediów, która jest głównym motywem produktu. To może być postać z kreskówki, filmu, książki lub popularnej serii. Produkty z określonym bohaterem są często atrakcyjne dla dzieci, które lubią identyfikować się z ulubionymi postaciami i światami rozrywki.

Certyfikaty, opinie, atesty

Certyfikaty w zabawkach potwierdzają zgodność produktu z określonymi standardami bezpieczeństwa, jakości i ochrony zdrowia. Zwykle są one wydawane przez niezależne laboratoria lub agencje certyfikujące, które przeprowadzają testy i oceniają zabawkę pod kątem ryzyka dla dzieci, potencjalnych zagrożeń oraz zgodności z obowiązującymi przepisami i normami. Certyfikaty te mają na celu zapewnienie konsumentom, że dany produkt jest bezpieczny do użytku.

Efekty

Odnosi się do dodatkowych funkcji, dźwięków, ruchów lub innych interakcji, które zabawka może prezentować. To cechy, które sprawiają, że zabawa staje się bardziej interaktywna i atrakcyjna dla dzieci. Może to obejmować produkty, które wydają dźwięki, mówią, mają interaktywne elementy garderoby czy reagują na określone bodźce.

Materiał

Parametr "materiał" odnosi się do surowca lub zestawu surowców, z jakich wykonany jest produkt. Jest to informacja dotycząca użytego materiału lub materiałów w procesie produkcji. Rodzaj materiału może wpływać na różne aspekty, takie jak bezpieczeństwo, trwałość, tekstura, a także środowiskowe aspekty produktu.

Licencja

Odnosi się do umowy lub zezwolenia na korzystanie z określonej marki, znaku towarowego, treści lub technologii. To upoważnia producenta do wykorzystywania tych elementów w swoich produktach. Posiadanie licencji może wpłynąć na cenę, jakość i dostępność produktu, a także określa, czy produkt jest oficjalnym produktem danej marki czy organizacji.

Typ

Określa rodzaj zabawki, na przykład gryzak, matę sensoryczną, grzechotkę, itp. Ten parametr informuje, w jaki sposób zabawka wspiera rozwój niemowląt, jakie umiejętności rozwija i jakie bodźce sensoryczne oferuje, co pomaga rodzicom wybierać zabawki odpowiednie do wieku i potrzeb swojego dziecka.

Mówiące Śpiewające

Oznacza, że zabawka generuje dźwięki, mowę lub muzykę, co jest zarówno zabawne, jak i stymulujące. Ta cecha pomaga w rozwoju słuchu, zdolności językowych i sensorycznych niemowląt, a także zachęca do interakcji i uczenia się poprzez zabawę.

Zasilanie

Źródło energii, które umożliwia działanie produktu. To może być baterie, akumulatory, wtyczka sieciowa lub ręczne naciśnięcie. Ten parametr wpływa na trwałość, koszty eksploatacji i bezpieczeństwo użytkowania produktu dla dzieci.

Motyw

Wzór, kolorystyka lub koncept, który dominuje w ich designie. Może to być np. motyw zwierząt, pojazdów, postaci z bajek, czy też abstrakcyjne wzory geometryczne. Motywy mają za zadanie stymulować wyobraźnię, kreatywność i rozwój sensoryczny dzieci, tworząc atrakcyjne i angażujące środowisko zabawy i nauki.

Wysokość

Wymiar pionowy, określający odległość między najniższym a najwyższym punktem przedmiotu. Jest istotna dla zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowania, umożliwiając dostosowanie do wieku oraz potrzeb dziecka.

Szerokość

Wymiar mierzony w kierunku horyzontalnym, określający rozmiar przedmiotu w najszerszym punkcie. Parametr kluczowy dla zapewnienia odpowiedniego dopasowania do przestrzeni użytkowej oraz bezpieczeństwa użytkowania przez dzieci.

Głębokość

Odnosi się do wymiaru trzeciego, który może określić rozmiar, pojemność lub zakres zastosowań danego produktu. To ważny parametr do oceny zgodności z przestrzenią i potrzebami dziecka.

Waga

Parametr określający masę produktu. To ważne zarówno ze względów praktycznych, takich jak łatwość przenoszenia, jak i bezpieczeństwa dzieci, aby uniknąć produktów zbyt ciężkich lub lekkich w zależności od wieku i umiejętności dziecka.

Postać

Postać to sposób, w jaki produkt jest dostarczany do organizmu. Mogą to być tabletki, kapsułki, syropy, plastry, aerozole, maści itp. Wybór zależy od preferencji i potrzeb pacjenta. Postać produktu wpływa na jego działanie, wchłanianie, metabolizm i wydalanie.