Ekspres De'Longhi Dinamica ECAM350.55.B - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Hania
spieniacz
witam ,
zauważyłam , że mój ekspres w pozycji drugiej nie spienia mleka - wcześniej nie było takiego problemu . Proszę o pomoc .
witam ,
zauważyłam , że mój ekspres w pozycji drugiej nie spienia mleka - wcześniej nie było takiego problemu . Proszę o pomoc .
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Najczęstszą przyczyną utraty jakości spieniania mleka, są zapchane kanaliki w karafce na mleko. Prosimy odłączyć karafkę od ekspresu, rozłożyć ją na części składowe - zdjąć pokrywę, wyjąć z niej pokrętło z pozycji INSERT, silikonową rurkę oraz dyszę, przez którą wypływa mleko. Następnie zanurzyć wszystkie elementy na co najmniej pół godziny w ciepłej wodzie z dodatkiem płynu do mycia naczyń.
Pozdrawiamy.
Najczęstszą przyczyną utraty jakości spieniania mleka, są zapchane kanaliki w karafce na mleko. Prosimy odłączyć karafkę od ekspresu, rozłożyć ją na części składowe - zdjąć pokrywę, wyjąć z niej pokrętło z pozycji INSERT, silikonową rurkę oraz dyszę, przez którą wypływa mleko. Następnie zanurzyć wszystkie elementy na co najmniej pół godziny w ciepłej wodzie z dodatkiem płynu do mycia naczyń.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Ganther
Głośność nalewania kawy
Ekspres mam dwa dni. Czy to normalne, że w trakcie nalewania napoju ekspres wydaje dźwięk jakby ktoś walił młotkiem od środka w obudowę? Jest o wiele głośniejszy od samego procesu mielenia kawy. Już wiercenie w ścianie jest cichsze.
Ekspres mam dwa dni. Czy to normalne, że w trakcie nalewania napoju ekspres wydaje dźwięk jakby ktoś walił młotkiem od środka w obudowę? Jest o wiele głośniejszy od samego procesu mielenia kawy. Już wiercenie w ścianie jest cichsze.
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Jeżeli działanie urządzenia budzi wątpliwości, prosimy o przesłanie nagrania na nasz adres mailowy: support.delonghi.pl@delonghigroup.com.
Przesłany film skonsultujemy z technikami i na tej podstawie poinformujemy o dalszych czynnościach. Zwracamy się również z prośbą o przesłanie skanu dowodu zakupu (paragonu/faktury) urządzenia.
Pozdrawiamy.
Jeżeli działanie urządzenia budzi wątpliwości, prosimy o przesłanie nagrania na nasz adres mailowy: support.delonghi.pl@delonghigroup.com.
Przesłany film skonsultujemy z technikami i na tej podstawie poinformujemy o dalszych czynnościach. Zwracamy się również z prośbą o przesłanie skanu dowodu zakupu (paragonu/faktury) urządzenia.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Pawel
Gwarancja na serwis
Czy Delonghi serwisuje w ramach 2-letniej gwarancji ekspres kupiony w UK lub w Niemczech?
Czy Delonghi serwisuje w ramach 2-letniej gwarancji ekspres kupiony w UK lub w Niemczech?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Ekspert KlinikaAgd
Myślę że nie ma to znaczenia - proszę spróbować
Najlepiej zeskanować dowód zakupu i wraz z opisem awarii przesłać informacje na adres mailowy: support.delonghi.pl@delonghigroup.com.
Najlepiej zeskanować dowód zakupu i wraz z opisem awarii przesłać informacje na adres mailowy: support.delonghi.pl@delonghigroup.com.
-
Zgłoś
Syleia
Czy ekspres jest dobry do biura ?
Zastanawiam się nad zakupem tego ekspresu do biura. Czy może ktoś się wypowiedzieć jaka jest jego żywotność jeśli chodzi o ilość zrobionych kaw ?
Zastanawiam się nad zakupem tego ekspresu do biura. Czy może ktoś się wypowiedzieć jaka jest jego żywotność jeśli chodzi o ilość zrobionych kaw ?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy,
Wszystkie ekspresy De’Longhi są przeznaczone do użytku domowego (średnio maksymalnie 12 kaw dziennie). Przy przekroczeniu tej wartości lub użytkowaniu w gastronomii serwis ma prawo odmowy ewentualnej, bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.
Gwarancja producenta wynosi 2 lata (pod warunkiem używania zgodnie z przeznaczeniem).
Nie podlegają gwarancji produkty używane w eksploatacji masowej: w gastronomii, hotelach, obiektach turystyczno - rekreacyjnych.
Pozdrawiamy.
Wszystkie ekspresy De’Longhi są przeznaczone do użytku domowego (średnio maksymalnie 12 kaw dziennie). Przy przekroczeniu tej wartości lub użytkowaniu w gastronomii serwis ma prawo odmowy ewentualnej, bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.
Gwarancja producenta wynosi 2 lata (pod warunkiem używania zgodnie z przeznaczeniem).
Nie podlegają gwarancji produkty używane w eksploatacji masowej: w gastronomii, hotelach, obiektach turystyczno - rekreacyjnych.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Marek
A czy przy kupnie na firmę ale firma/działalność gospodarcza jest jednoosobowa z siedzibą w budynku prywatnym/domu ekspres może utracić gwarancję? Taki zakup mogę wliczyć w koszty prowadzenia działalności.
-
Zgłoś
Jadwiga
Kawa flat white
Dlaczego w czasie parzenia kawy flat white mój ekspres najpierw parzy kawę a następnie dolewa spienione mleko? Gdy oglądam poradniki na youtube to ten sam ekspres najpierw leje do szklanki spienione mleko, a następnie dolewa kawy. Proszę o poradę.
Dlaczego w czasie parzenia kawy flat white mój ekspres najpierw parzy kawę a następnie dolewa spienione mleko? Gdy oglądam poradniki na youtube to ten sam ekspres najpierw leje do szklanki spienione mleko, a następnie dolewa kawy. Proszę o poradę.
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
W nowszych modelach serii Dinamica, kolejność przygotowania kawy Flat White została zmodyfikowana. Potwierdzamy, że obecnie ekspres najpierw zaparza Espresso, do którego dodaje spienione mleko. Jest to oryginalny przepis na ten napój kawowy.
Pozdrawiamy!
W nowszych modelach serii Dinamica, kolejność przygotowania kawy Flat White została zmodyfikowana. Potwierdzamy, że obecnie ekspres najpierw zaparza Espresso, do którego dodaje spienione mleko. Jest to oryginalny przepis na ten napój kawowy.
Pozdrawiamy!
-
Zgłoś
Konrax
Dlaczego ekspres delonghi ecam 350.55b nie posiada z tyłu włącznika głównego?
Zakupiłem niedawno ekspres, który nie posiada włącznika głównego z tyłu tylko kabel jest na stałe w urządzeniu. Czy jest to normalne skoro w instrukcji obsługi jest napisane, że w czasie pierwszego uruchomienia należy podłączyć kabel do urządzenia?
Zakupiłem niedawno ekspres, który nie posiada włącznika głównego z tyłu tylko kabel jest na stałe w urządzeniu. Czy jest to normalne skoro w instrukcji obsługi jest napisane, że w czasie pierwszego uruchomienia należy podłączyć kabel do urządzenia?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Potwierdzamy, że nowsze modele mogą nie posiadać włącznika z tyłu oraz wyjmowanego kabla zasilającego. Nie ma to jednak żadnego wpływu na działanie urządzenia. Najpewniej zapis w instrukcji obsługi dotyczący pierwszego uruchomienia nie został jeszcze zmieniony.
Pozdrawiamy!
Potwierdzamy, że nowsze modele mogą nie posiadać włącznika z tyłu oraz wyjmowanego kabla zasilającego. Nie ma to jednak żadnego wpływu na działanie urządzenia. Najpewniej zapis w instrukcji obsługi dotyczący pierwszego uruchomienia nie został jeszcze zmieniony.
Pozdrawiamy!
-
Zgłoś
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Ekspres ECAM 350.55.B jest wyposażony w żarnowy, stalowy młynek z 13 - stopniową regulacją mielenia.
Pozdrawiamy.
Ekspres ECAM 350.55.B jest wyposażony w żarnowy, stalowy młynek z 13 - stopniową regulacją mielenia.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Paweł
Brak wody i niedokończona kawa
Czasami zdarza się, że podczas robienia kawy pojawia się informacja o "braku wody w zbiorniku" po dolaniu jej ekspres nie dokańcza robienia kawy którą rozpoczął i przerwał.
Czy tą "wad" można jakoś naprawić?
Czasami zdarza się, że podczas robienia kawy pojawia się informacja o "braku wody w zbiorniku" po dolaniu jej ekspres nie dokańcza robienia kawy którą rozpoczął i przerwał.
Czy tą "wad" można jakoś naprawić?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Komunikat dotyczący braku wody pojawia się dopiero w momencie, gdy poziom wody osiągnie minimum. Ma to związek z tym, że ekspres posiada możliwość regulacji wielkości kawy, przez co ekspres nie jest w stanie stwierdzić czy dana ilość wody jest wystarczająca do przygotowania napoju. Urządzenia, które znajdują się naszej ofercie nie wykorzystują maksymalnej ilość wody ze zbiornika. Jeżeli podczas przygotowania kawy, ekspres pobrałby całą wodę z pojemnika, mógłby zostać zapowietrzony filtr oraz cały układ urządzenia.
Jeżeli w ekspresie skończy się woda, to po wyświetleniu komunikatu i po napełnieniu zbiornika nie ma możliwości kontynuacji poprzedniej kawy.
Pozdrawiamy.
Komunikat dotyczący braku wody pojawia się dopiero w momencie, gdy poziom wody osiągnie minimum. Ma to związek z tym, że ekspres posiada możliwość regulacji wielkości kawy, przez co ekspres nie jest w stanie stwierdzić czy dana ilość wody jest wystarczająca do przygotowania napoju. Urządzenia, które znajdują się naszej ofercie nie wykorzystują maksymalnej ilość wody ze zbiornika. Jeżeli podczas przygotowania kawy, ekspres pobrałby całą wodę z pojemnika, mógłby zostać zapowietrzony filtr oraz cały układ urządzenia.
Jeżeli w ekspresie skończy się woda, to po wyświetleniu komunikatu i po napełnieniu zbiornika nie ma możliwości kontynuacji poprzedniej kawy.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
-
Zgłoś
Producent
De'Longhi
Witamy serdecznie,
Proszę zwrócić uwagę na rozdział w instrukcji użytkownika "Pierwsze włączenie urządzenia". Pierwsze uruchomienie ekspresu polega na przepuszczeniu niewielkiej ilości wody przez dyszę wody. Zmiana języka jest możliwa dopiero po poprawnym wykonaniu tej czynności w ustawieniach ekspresu. W przypadku wątpliwości i problemów ze zmianą języka prosimy o kontakt telefoniczny 22 549 44 30 w dniu dzisiejszym do godziny 17 lub z naszą centralą serwisową EXTRA w Krakowie 12 410 83 70 w godzinach 10-18.
Pozdrawiamy.
Proszę zwrócić uwagę na rozdział w instrukcji użytkownika "Pierwsze włączenie urządzenia". Pierwsze uruchomienie ekspresu polega na przepuszczeniu niewielkiej ilości wody przez dyszę wody. Zmiana języka jest możliwa dopiero po poprawnym wykonaniu tej czynności w ustawieniach ekspresu. W przypadku wątpliwości i problemów ze zmianą języka prosimy o kontakt telefoniczny 22 549 44 30 w dniu dzisiejszym do godziny 17 lub z naszą centralą serwisową EXTRA w Krakowie 12 410 83 70 w godzinach 10-18.
Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
-
Zgłoś
ponita
Dokładnie 170 cm
-
Zgłoś